TECDOC-Nr silnika | 15349 | |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika | |
Rodzaj połączenia | Kartusz | |
Pojemność [ml] | 200 | |
Materiał | Silikon | |
Zakres temperatury od [°C] | -60 | |
Zakres temperatury do [°C] | +300 | |
nie dla wersji dla kraju | USA | |
nr EAN | 8427769920202 |
TECDOC-Nr silnika | 15349 | |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika | |
Rodzaj połączenia | Tubka | |
Pojemność [ml] | 75 | |
Materiał | Silikon | |
Zakres temperatury od [°C] | -60 | |
Zakres temperatury do [°C] | +300 | |
nr EAN | 8427769999161 |
TECDOC-Nr silnika | 15349 | |
Materiał | Silikon | |
Kolor | czarny | |
Zakres temperatury do [°C] | 300 | |
nr EAN | 3358960351449 |
Materiał | Silikon | |
Kolor | biały | |
Zakres temperatury do [°C] | 200 | |
nr EAN | 3358960351418 |
Cecha chemiczna | trwały elastycznie | |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika | |
Cecha chemiczna | odporny na promienie UV | |
Rodzaj połączenia | Tubka | |
Pojemność [ml] | 70 | |
Materiał | Silikon | |
Kolor | beżowy | |
Przestrzegaj informacji montażowych | ||
Zakres temperatury od [°C] | -60 | |
Zakres temperatury do [°C] | 315 | |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 030.793 Dirko | |
nr EAN | 4041248845493 |
Grubość [mm] | 0,8 | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
nr EAN | 4054224005606 |
Numer podwozia do | 8E-3-055 000 | |
Grubość [mm] | 2,1 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 39,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 59,0 | |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Ciężar [kg] | 0,005 | |
nr EAN | 4054224006900 |
TECDOC-Nr silnika | 15349 | |
Materiał | Silikon | |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika | |
Cecha chemiczna | trwały elastycznie | |
Cecha chemiczna | utwardzany | |
Kolor | antracytowy | |
Pojemność [ml] | 70 | |
Wersja | Dichtmasse | |
Zakres temperatury od [°C] | 50 | |
Zakres temperatury do [°C] | 300 | |
Rodzaj połączenia | Tubka | |
Tylko w połączeniu z | 70-31415-00 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Grubość [mm] | 5 | |
Kształt | Oring | |
średnica zewnętrzna [mm] | 69 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 59 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Kształt | Oring | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Grubość [mm] | 3 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 34,2 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 40,2 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Kształt | kształt O | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 59 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 69 | |
Grubość [mm] | 5 |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Strona zabudowy | po stronie silnika | |
Materiał | blacha stalowa |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020