
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| Szerokość [mm] | 265 |
| Długość [mm] | 430 |
| Masa [g] | 80,001 |
| nr EAN | 8427769579202 |

| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| TECDOC-Nr silnika | 22628 |
| TECDOC-Nr silnika | 15479 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| TECDOC-Nr silnika | 21075 |
| TECDOC-Nr silnika | 19258 |
| TECDOC-Nr silnika | 19254 |
| TECDOC-Nr silnika | 21074 |
| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| TECDOC-Nr silnika | 27391 |
| TECDOC-Nr silnika | 18049 |
| Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika |
| Rodzaj połączenia | Kartusz |
| Pojemność [ml] | 200 |
| Materiał | Silikon |
| Zakres temperatury od [°C] | -60 |
| Zakres temperatury do [°C] | +300 |
| nie dla wersji dla kraju | USA |
| nr EAN | 8427769920202 |

| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| TECDOC-Nr silnika | 22628 |
| TECDOC-Nr silnika | 15479 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| TECDOC-Nr silnika | 21075 |
| TECDOC-Nr silnika | 19258 |
| TECDOC-Nr silnika | 19254 |
| TECDOC-Nr silnika | 21074 |
| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| TECDOC-Nr silnika | 27391 |
| TECDOC-Nr silnika | 18049 |
| Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika |
| Rodzaj połączenia | Tubka |
| Pojemność [ml] | 75 |
| Materiał | Silikon |
| Zakres temperatury od [°C] | -60 |
| Zakres temperatury do [°C] | +300 |
| nr EAN | 8427769999161 |

| Grubość [mm] | 0,35 |
| Długość [mm] | 140 |
| Szerokość [mm] | 110 |
| nr EAN | 8427769470400 |

| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| TECDOC-Nr silnika | 15479 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| TECDOC-Nr silnika | 22628 |
| Materiał | Silikon |
| Kolor | czarny |
| Zakres temperatury do [°C] | 300 |
| nr EAN | 3358960351449 |

| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| TECDOC-Nr silnika | 15479 |
| Materiał | Silikon |
| Kolor | biały |
| Zakres temperatury do [°C] | 200 |
| nr EAN | 3358960351418 |


| Cecha chemiczna | trwały elastycznie |
| Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika |
| Cecha chemiczna | odporny na promienie UV |
| Rodzaj połączenia | Tubka |
| Pojemność [ml] | 70 |
| Materiał | Silikon |
| Kolor | beżowy |
| Przestrzegaj informacji montażowych | |
| Zakres temperatury od [°C] | -60 |
| Zakres temperatury do [°C] | 315 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 030.793 Dirko |
| nr EAN | 4041248845493 |

| TECDOC-Nr silnika | 15479 |
| Ciężar [kg] | 0,002 |
| nr EAN | 4027816187783 |

| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| TECDOC-Nr silnika | 22628 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| TECDOC-Nr silnika | 19254 |
| TECDOC-Nr silnika | 19258 |
| TECDOC-Nr silnika | 15479 |
| Grubość [mm] | 0,8 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 4054224005606 |

| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| TECDOC-Nr silnika | 15479 |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| Grubość [mm] | 2,1 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 39,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 59,0 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4054224006900 |

| TECDOC-Nr silnika | 22628 |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |

| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 18049 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 19254 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 19258 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 21074 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 21075 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 27391 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15479 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 22628 |
| Materiał | Silikon |
| Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika |
| Cecha chemiczna | trwały elastycznie |
| Cecha chemiczna | utwardzany |
| Kolor | antracytowy |
| Pojemność [ml] | 70 |
| Wersja | Dichtmasse |
| Zakres temperatury od [°C] | 50 |
| Zakres temperatury do [°C] | 300 |
| Rodzaj połączenia | Tubka |
| Tylko w połączeniu z | 70-31415-00 |

| kod | APK |
| kod | AZG |
| kod | AZH |
| kod | AZJ |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Grubość [mm] | 5 |
| Kształt | Oring |
| średnica zewnętrzna [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 59 |

| kod | APK |
| kod | AZG |
| kod | AZH |
| kod | AZJ |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |

| kod | APK |
| kod | AZG |
| kod | AZH |
| kod | AZJ |
| Kształt | Oring |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Grubość [mm] | 3 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 34,2 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 40,2 |

| kod | APK |
| kod | AZG |
| kod | AZH |
| kod | AZJ |
| Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Materiał | blacha stalowa |

| kod | APK |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 4-biegowa |
| kod | AZG |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 4-biegowa |
| kod | AZH |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 4-biegowa |
| kod | AZJ |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 4-biegowa |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Kształt | Oring |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 13 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 18 |
| Grubość [mm] | 2,5 |
| Wymagana ilość | 2 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii uszczelki układu smarowania olejem do Volkswagen BORA I (1J2) 2.0.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen BORA I (1J2) 2.0 produkowanego od 1998.10 do roku 2013.12
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 115 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii uszczelki układu smarowania olejem do Volkswagen BORA I (1J2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na uszczelki układu smarowania olejem do Volkswagen BORA I (1J2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1998.10 do roku 2013.12, i mocy silnika 115 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025