
| TECDOC-Nr silnika | 5024 |
| TECDOC-Nr silnika | 5028 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Szerokość [mm] | 260 |
| Długość [mm] | 404 |
| Masa [g] | 40,001 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 14066300 |
| dla numeru OE | 056103609B |
| nr EAN | 8427769105791 |

| TECDOC-Nr silnika | 5024 |
| TECDOC-Nr silnika | 5028 |
| TECDOC-Nr silnika | 5024 |
| TECDOC-Nr silnika | 5028 |
| dla numeru OE | 028103609A |
| Materiał | Guma / metal |
| dla numeru OE | 026103609D |
| nr EAN | 3358964238814 |

| TECDOC-Nr silnika | 5024 |
| TECDOC-Nr silnika | 5028 |
| TECDOC-Nr silnika | 5024 |
| TECDOC-Nr silnika | 5028 |
| dla numeru OE | 044103609D |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 3358960138088 |

| Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa |
| Wymiar gwintu | min. M 6x14 mm |

| Rodzaj uszczelnienia | Uszczelnienie miękkim materiałem |
| nr EAN | 4041248103326 |

| Materiał | Guma / metal |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 4027816217343 |

| TECDOC-Nr silnika | 5028 |
| Ciężar [kg] | 0,002 |
| nr EAN | 4027816187783 |

| Grubość [mm] | 2,1 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 39,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 59,0 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4054224006900 |

| TECDOC-Nr silnika | 5024 |
| TECDOC-Nr silnika | 5028 |
| Rodzaj uszczelnienia | Uszczelnienie miękkim materiałem |

| TECDOC-Nr silnika | 5024 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 5028 |
| Materiał | Guma |

| TECDOC-Nr silnika | 5024 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 5028 |
| Grubość [mm] | 1,5 |

| kod | RA |
| kod | SB |
| Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa |
| Materiał uszczelnienia wargowego | ACM (poliakryl-kauczuk) |

| Numer podwozia do | 1G-MW720000 |
| Materiał | papier |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |

| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Grubość [mm] | 5 |
| Kształt | Oring |
| średnica zewnętrzna [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 59 |

| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 3-biegowa |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Kształt | Oring |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 13 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 18 |
| Grubość [mm] | 2,5 |
| Wymagana ilość | 2 |

| dla numeru OE | 028 103 609 A |
| Materiał | papier |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii uszczelki układu smarowania olejem do Volkswagen GOLF II (19E, 1G1) 1.6 TD.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF II (19E, 1G1) 1.6 TD produkowanego od 1989.04 do roku 1991.10
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 80 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii uszczelki układu smarowania olejem do Volkswagen GOLF II (19E, 1G1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na uszczelki układu smarowania olejem do Volkswagen GOLF II (19E, 1G1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1989.04 do roku 1991.10, i mocy silnika 80 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025