
| TECDOC-Nr silnika | 133 |
| TECDOC-Nr silnika | 5311 |
| Numer silnika do | -> 0006645 |
| --------------- | |
| Numer silnika do | -> 0014245 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960146748 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Numer silnika do | 0006645 |
| Numer silnika do | 0014245 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Numer silnika od | 0006645 |
| Numer silnika od | 0014245 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 56 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/B |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |

| Grubość [mm] | 7,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42,0 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| dla numeru OE | 55196125 |
| nr EAN | 4027816142119 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 133 |
| Numer silnika do | 0006645 |
| Numer silnika do | 0014245 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 5311 |
| Numer silnika do | 0006645 |
| Numer silnika do | 0014245 |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 5311 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 133 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Alfa Romeo 155 (167_) 1.8 T.S. Sport (167.A4A, 167.A4C, 167.A4E).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Alfa Romeo 155 (167_) 1.8 T.S. Sport (167.A4A, 167.A4C, 167.A4E) produkowanego od 1992.03 do roku 1996.12
Jeżeli twój Alfa Romeo dysponuje silnikiem o mocy 127 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Alfa Romeo 155 (167_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Alfa Romeo 155 (167_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Alfa Romeo z rocznika od 1992.03 do roku 1996.12, i mocy silnika 127 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025