
| TECDOC-Nr silnika | 15328 |
| Rok prod. do | 200206 |
| Wymagana ilość | 4 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| Numer silnika do | 4B-2040000 |
| --------------- | |
| Wymagana ilość | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| Numer silnika od | 4B-2040001 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| nr EAN | 8427769086014 |

| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| Numer silnika do | 4B-2040000 |
| Wymagana ilość | 3 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 8427769782695 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zaworów |
| nr EAN | 4251475111609 |

| Strona zabudowy | Położenie osi 1 |
| nr EAN | 4251475110831 |

| Wymagana ilość | 10 |
| Jednostka ilości | Komplet |
| nr EAN | 4251475110879 |

| TECDOC-Nr silnika | 15328 |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| TECDOC-Nr silnika | 15328 |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| TECDOC-Nr silnika | 15328 |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| Numer podwozia do | -> 4B2040000 |
| TECDOC-Nr silnika | 15328 |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| TECDOC-Nr silnika | 15328 |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960127099 |

| TECDOC-Nr silnika | 15328 |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| TECDOC-Nr silnika | 15328 |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| Numer podwozia od | 4B2040001 -> |
| TECDOC-Nr silnika | 15328 |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960282088 |

| TECDOC-Nr silnika | 15328 |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Strona zabudowy | Silnik |
| nr EAN | 3358960599599 |

| Wymagana ilość | 4 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wymagana ilość | 3 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wymagana ilość | 1 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Wymagana ilość | 2 |
| Numer podwozia do | 4B-3-090 000 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Numer podwozia od | 4B-3-090 001 |

| Wymagana ilość | 4 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wymagana ilość | 1 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW OF |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Grubość [mm] | 14,8 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4027816322559 |

| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816382386 |

| Urządzenia napędzane | agregat napędzany: wałek rozrządu |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | wlot |
| Jednostka | szt. |
| Wysokość [mm] | 102 |
| Szerokość [mm] | 125 |
| Długość [mm] | 165 |
| Materiał | Metal |
| Rodzaj wtyczki | Żeński |
| Kształt | Płaski |
| Ilość czopów | 2 |
| EAN | 5400608448658 |
| Numer katalogowy | 7473-11236 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| dla numeru OE | 078 109 088 H |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
| Szerokość [mm] | 10,0 |
| nr EAN | 4014870339203 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wymagana ilość | 4 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| nr EAN | 4014870170820 |

| nr EAN | 5901619505502 |

| nr EAN | 5901619505519 |

| TECDOC-Nr silnika | 15328 |
| Wymagana ilość | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| Wymagana ilość | 4 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| kierunkowa |

| Wymagana ilość | 4 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 15328 |
| --------------- | |
| Wymagana ilość | 4 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 16432 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Numer podwozia od | 4B-2-040001 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Numer podwozia od | 4B-2-040001 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |

| Numer podwozia do | 4B-2-040000 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wysokość [mm] | 10 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |

| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Grubość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,195 |
| nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.7 T quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.7 T quattro produkowanego od 2001.08 do roku 2005.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 250 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Audi A6 C5 (4B2, 4B4)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Audi A6 C5 (4B2, 4B4) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2001.08 do roku 2005.01, i mocy silnika 250 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025