
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Wymagana ilość | 2 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| nr EAN | 8427769086014 |

| Wymagana ilość | 2 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Rok prod. od | 200007 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 20630 |
| Rok prod. od | 200209 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 8427769782695 |


| Strona zabudowy | Położenie osi 1 |
| nr EAN | 4251475110831 |

| Strona zabudowy | wlot |
| Wersja | GEARB. DQB, FHB, FMN |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960120809 |

| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Kod silnika | BAM |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960282088 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Numer podwozia od | 8N-1-010001 |
| Opcja wyposażenia | Cast |
| Rodzaj zaworu | dla zaworów dolotowych |
| nr EAN | 5027049444942 |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Numer podwozia od | 8N-1-010001 |
| Opcja wyposażenia | Cast |
| Rodzaj zaworu | dla zaworów wydechowych |
| nr EAN | 5027049444966 |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Strona zabudowy | Strona wylotowa |
| Ciężar [kg] | 2,290 |
| dla numeru OE | 058 109 022 B |
| nr EAN | 4027816330134 |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816382386 |

| Urządzenia napędzane | agregat napędzany: wałek rozrządu |
| TECDOC-Nr silnika | BAM |
| Jednostka | szt. |
| Wysokość [mm] | 102 |
| Szerokość [mm] | 112 |
| Długość [mm] | 165 |
| Materiał | Metal |
| Rodzaj wtyczki | Żeński |
| Kształt | Płaski |
| Ilość czopów | 1 |
| EAN | 5400608448382 |
| Numer katalogowy | 7473-11143 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wymagana ilość | 2 |
| Kod silnika | AJQ |
| Kod silnika | AUQ |
| Kod silnika | APP |
| Kod silnika | APX |
| Kod silnika | ARY |
| Kod silnika | BAM |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| nr EAN | 4014870170820 |

| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Strona zabudowy | Strona wylotowa |
| nr EAN | 4028977621628 |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Strona zabudowy | Strona doprowadzająca |
| nr EAN | 4028977691539 |

| TECDOC-Nr silnika | 20630 |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| nr EAN | 5901619500316 |

| nr EAN | 5902659719768 |

| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| kierunkowa |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| --------------- | |
| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 20630 |
| --------------- | |
| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| kod | APX |
| Strona zabudowy | z przodu |
| kod | BAM |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| kod | APX |
| kod | BAM |
| Sterowanie silnika | Pasek rozrządu |
| Ilość zębów | 52 |
| Wysokość [mm] | 26 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 131 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 22 |
| Materiał | Stal |

| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Grubość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,195 |
| nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Audi TT (8N3) 1.8 T quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi TT (8N3) 1.8 T quattro produkowanego od 1998.10 do roku 2006.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 224 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Audi TT (8N3)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Audi TT (8N3) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1998.10 do roku 2006.06, i mocy silnika 224 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025