
| TECDOC-Nr silnika | 11349 | 
| Wymagana ilość | 2 | 
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| nr EAN | 8427769086014 | 

| Wymagana ilość | 2 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 | 
| Rok prod. od | 200007 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 20630 | 
| Rok prod. od | 200209 | 
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 8427769782695 | 


| Strona zabudowy | Położenie osi 1 | 
| nr EAN | 4251475110831 | 

| Strona zabudowy | wlot | 
| Wersja | GEARB. DQB, FHB, FMN | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 3358960120809 | 

| TECDOC-Nr silnika | 11349 | 
| TECDOC-Nr silnika | 11349 | 
| Kod silnika | BAM | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | 
| Wysokość 1 [mm] | 10 | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| nr EAN | 3358960282088 | 

| Wymagana ilość | 2 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 | 

| Wymagana ilość | 2 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Przestrzegaj informacji montażowych | 

| Wymagana ilość | 2 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16331 | 
| Numer podwozia od | 8N-1-010001 | 
| Opcja wyposażenia | Cast | 
| Rodzaj zaworu | dla zaworów dolotowych | 
| nr EAN | 5027049444942 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16331 | 
| Numer podwozia od | 8N-1-010001 | 
| Opcja wyposażenia | Cast | 
| Rodzaj zaworu | dla zaworów wydechowych | 
| nr EAN | 5027049444966 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16331 | 
| TECDOC-Nr silnika | 11349 | 
| Strona zabudowy | Strona wylotowa | 
| Ciężar [kg] | 2,290 | 
| dla numeru OE | 058 109 022 B | 
| nr EAN | 4027816330134 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16331 | 
| TECDOC-Nr silnika | 11349 | 
| Grubość [mm] | 10,0 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Ciężar [kg] | 0,01 | 
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816382386 | 

| Urządzenia napędzane | agregat napędzany: wałek rozrządu | 
| TECDOC-Nr silnika | BAM | 
| Jednostka | szt. | 
| Wysokość [mm] | 102 | 
| Szerokość [mm] | 112 | 
| Długość [mm] | 165 | 
| Materiał | Metal | 
| Rodzaj wtyczki | Żeński | 
| Kształt | Płaski | 
| Ilość czopów | 1 | 
| EAN | 5400608448382 | 
| Numer katalogowy | 7473-11143 | 
| Stan | Fabrycznie nowy | 

| TECDOC-Nr silnika | 11349 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 | 
| Strona zabudowy | Strona wylotowa | 
| nr EAN | 4028977621628 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16331 | 
| Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | 
| nr EAN | 4028977691539 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20630 | 
| TECDOC-Nr silnika | 16331 | 
| nr EAN | 5901619500316 | 

| nr EAN | 5902659719768 | 

| Wysokość [mm] | 10,00 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | 
| kierunkowa | 

| TECDOC-Nr silnika | 16331 | 
| Wymagana ilość | 2 | 
| TECDOC-Nr silnika | 11349 | 
| Wymagana ilość | 2 | 
| Wysokość [mm] | 10,00 | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 

| Wymagana ilość | 2 | 
| Strona zabudowy | Głowica silnika | 
| TECDOC-Nr silnika | 11349 | 
| --------------- | |
| Wymagana ilość | 2 | 
| Strona zabudowy | Głowica silnika | 
| TECDOC-Nr silnika | 20630 | 
| --------------- | |
| Wymagana ilość | 2 | 
| Strona zabudowy | Głowica silnika | 
| TECDOC-Nr silnika | 16331 | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | 
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Szerokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 

| kod | APX | 
| Strona zabudowy | z przodu | 
| kod | BAM | 
| Strona zabudowy | z przodu | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| kod | APX | 
| kod | BAM | 
| Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | 
| Ilość zębów | 52 | 
| Wysokość [mm] | 26 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 131 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 22 | 
| Materiał | Stal | 

| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Grubość [mm] | 10 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Ciężar [kg] | 0,195 | 
| nr EAN | 4046001639517 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T quattro produkowanego od 1999.10 do roku 2006.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 224 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Audi TT Roadster (8N9)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Audi TT Roadster (8N9) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1999.10 do roku 2006.06, i mocy silnika 224 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025