
| TECDOC-Nr silnika | 4281 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| nr EAN | 8427769043970 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| nr EAN | 3358960115478 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Strona zabudowy | Oś napędowa |
| nr EAN | 3358960169273 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |

| Grubość [mm] | 8,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50,0 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4027816118077 |

| Kod silnika | XUD11BTE (P8C) |
| Wysokość [mm] | 8,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827N DD |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| kierunkowa |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 4281 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 2.1 Turbo D 12V.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 2.1 Turbo D 12V produkowanego od 1996.06 do roku 1999.02
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 109 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën XANTIA Break (X1_, X2_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 1996.06 do roku 1999.02, i mocy silnika 109 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025