
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 15498 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| nr EAN | 8427769227615 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 15498 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| nr EAN | 8427769446856 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960118394 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 55 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 68 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960157119 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 690.110 |

| Grubość [mm] | 7,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42,0 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| dla numeru OE | 55196125 |
| nr EAN | 4027816142119 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 15498 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 15498 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Fiat BRAVO I (182_) 2.0 HGT 20V (182AQ).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat BRAVO I (182_) 2.0 HGT 20V (182AQ) produkowanego od 1998.07 do roku 2001.10
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 154 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Fiat BRAVO I (182_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Fiat BRAVO I (182_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 1998.07 do roku 2001.10, i mocy silnika 154 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025