Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 18504 |
TECDOC-Nr silnika | 21247 |
TECDOC-Nr silnika | 24345 |
TECDOC-Nr silnika | 24346 |
TECDOC-Nr silnika | 18503 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 |
Wysokość [mm] | 6 |
nr EAN | 8427769445088 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 38 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 52 |
Wysokość 1 [mm] | 6 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Oś napędowa |
nr EAN | 3358965100806 |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 |
Wysokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rok prod. od | 201007 |
parzyste numery artykułów | 175444 |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca |
Ciężar [kg] | 0,172 |
nr EAN | 4054224754429 |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 18503 |
--------------- | |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 18504 |
--------------- | |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 21247 |
--------------- | |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 24345 |
--------------- | |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 24346 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 |
Szerokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Strona wylotowa |
Ciężar [kg] | 0,21 |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Strona zabudowy | Strona wylotowa |
Ciężar [kg] | 0,21 |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca |
Ciężar [kg] | 0,22 |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rok prod. od | 201007 |
parzyste numery artykułów | 33 10 2906 |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca |
Ciężar [kg] | 0,172 |
nr EAN | 4054228754425 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Ford C-MAX (DM2) 1.6.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford C-MAX (DM2) 1.6 produkowanego od 2007.02 do roku 2010.09
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 100 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Ford C-MAX (DM2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Ford C-MAX (DM2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2007.02 do roku 2010.09, i mocy silnika 100 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025