
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 56 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Typ silnika | HL14EFI |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 56 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| nr EAN | 8427769068225 |

| Typ silnika | HL14EFI |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| nr EAN | 8427769085505 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 56 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960144041 |

| TECDOC-Nr silnika | 4447 |
| TECDOC-Nr silnika | 1188 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 56 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960146885 |

| TECDOC-Nr silnika | 4447 |
| TECDOC-Nr silnika | 1188 |
| Kod silnika | F4B (CVH) |
| Kod silnika | F4B (CVH) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960181008 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 56 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Grubość [mm] | 7,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 56,0 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,194 |
| dla numeru OE | 1 669 254 |
| nr EAN | 4027816056287 |

| Grubość [mm] | 7,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50,0 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,142 |
| nr EAN | 4027816056270 |

| TECDOC-Nr silnika | 1188 |
| Długość [mm] | 446 |
| Średnica [mm] | 38,5 |
| nr EAN | 8057289371330 |

| TECDOC-Nr silnika | 1188 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 4447 |
| nr EAN | 4028977500503 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4447 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 1188 |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| TECDOC-Nr silnika | 1188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4447 |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 56,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827SS RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 1188 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4447 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 1188 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 4447 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 56 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| kod | F4B |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 56 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| kod | F4B |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 produkowanego od 1995.01 do roku 1999.02
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 1995.01 do roku 1999.02, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025