

| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Rok prod. do | 200104 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| nr EAN | 8427769086014 |

| Strona zabudowy | Położenie osi 1 |
| nr EAN | 4251475110831 |

| Numer podwozia do | 2D1016677 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960127099 |

| Numer podwozia od | 2D1016678 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960282088 |

| Numer podwozia od | 2D1016678 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Strona zabudowy | Silnik |
| nr EAN | 3358960599599 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Wymagana ilość | 2 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW OF |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Opcja wyposażenia | Cast |
| dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | BFS66S |
| nr EAN | 5027049198593 |

| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816382386 |

| nr EAN | 4014870337810 |

| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| nr EAN | 4028977604553 |

| Ilość zębów | 44 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 24,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 132 |
| Wysokość [mm] | 29 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sterowanie silnika | Pasek rozrządu |
| Materiał | Stal |
| nr EAN | 5901619598788 |

| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| kierunkowa |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Numer podwozia od | 2D-1-016678 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Numer podwozia od | 2D-1-016678 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |

| Ilość zębów | 44 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 24,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 132 |
| Wysokość [mm] | 29 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sterowanie silnika | Pasek rozrządu |
| Materiał | Stal |

| Ilość zębów | 33 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Sterowanie silnika | Pasek rozrządu |
| Wysokość [mm] | 24 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 103 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,7 |
| Materiał | Stal |

| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Grubość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,195 |
| nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 717 K.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 717 K produkowanego od 1996.09 do roku 2006.07
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1996.09 do roku 2006.07, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025