
| TECDOC-Nr silnika | 19254 |
| Rok prod. od | 200407 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| Rok prod. od | 199808 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| Rok prod. od | 199808 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| Rok prod. od | 200206 |
| Rok prod. do | 200307 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| Rok prod. od | 200106 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 18049 |
| Rok prod. od | 200301 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 8427769782695 |

| Strona zabudowy | Położenie osi 1 |
| nr EAN | 4251475110831 |

| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| TECDOC-Nr silnika | 18049 |
| Kod silnika | AVH, BEV |
| Kod silnika | AEG |
| Kod silnika | AQY |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| TECDOC-Nr silnika | 18049 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960282088 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816382386 |

| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| Długość 1 [mm] | 410 |
| nr EAN | 8057289374263 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wymagana ilość | 1 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| nr EAN | 4014870170820 |

| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| nr EAN | 4028977652714 |

| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| TECDOC-Nr silnika | 19258 |
| TECDOC-Nr silnika | 21075 |
| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| Rok prod. od | 199808 |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| TECDOC-Nr silnika | 21074 |
| TECDOC-Nr silnika | 21073 |
| TECDOC-Nr silnika | 18049 |
| TECDOC-Nr silnika | 19254 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 19254 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 18049 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| kod | AEG |
| Strona zabudowy | z przodu |
| kod | APK |
| Strona zabudowy | z przodu |
| kod | AQY |
| Strona zabudowy | z przodu |
| kod | AZG |
| Strona zabudowy | z przodu |
| kod | AZJ |
| Strona zabudowy | z przodu |
| kod | BER |
| Strona zabudowy | z przodu |
| kod | BEV |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.0.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.0 produkowanego od 1998.01 do roku 2010.09
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 115 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen NEW BEETLE (9C1, 1C1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen NEW BEETLE (9C1, 1C1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1998.01 do roku 2010.09, i mocy silnika 115 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025