

| Szerokość [mm] | 14,2 |
| Grubość [mm] | 28,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 88,0 |
| Ciężar [kg] | 0,30 |
| nr EAN | 4027816401988 |

| Strona zabudowy | na dole |
| Ciężar [kg] | 0,100 |
| nr EAN | 4054224750315 |

| Ciężar [kg] | 0,714 |
| nr EAN | 4054224762493 |

| z uszczelnieniami | |
| Ciężar [kg] | 0,950 |
| z zaworami |

| Od roku prod. | 201606 |
| Dla numeru OE | 06L 109 257 G |
| Ciężar [kg] | 0,051 |

| góra | |
| Ciężar [kg] | 0,077 |
| Ilość połączeń | 2 |

| Tryb pracy | sterowany elektrycznie |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| dla numeru OE | 06K 115 243 L |
| nr EAN | 4047753340140 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Sterowanie silnika | Łańcuch |
| nr EAN | 4005108894137 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Rok prod. do | 201606 |
| Rodzaj napędu | Łańcuch |
| nr EAN | 4005108975164 |

| wymagana liczba | 2 |
| Rok prod. od | 2016.06 |
| Rodzaj napędu | Łańcuch |

| nr EAN | 4028977915925 |

| TECDOC-Nr silnika | 31027 |
| Numer silnika od | 6R-F-000 001 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 29844 |
| Numer silnika od | 6R-F-000 001 |
| nr EAN | 4028977915932 |

| TECDOC-Nr silnika | 31027 |
| Rok prod. do | 201606 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 29844 |
| Rok prod. do | 201606 |
| nr EAN | 4028977925955 |

| Rodzaj zaworu | Zawór sterujący |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 5903364302153 |

| TECDOC-Nr silnika | 31027 |
| Numer podwozia od | 6R-F-000 001 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 29844 |
| Numer podwozia od | 6R-F-000 001 |
| Rodzaj zaworu | Zawór sterujący |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |

| Strona zabudowy | na dole |
| Ciężar [kg] | 0,100 |
| nr EAN | 4054228750311 |

| Rok prod. od | 2016.06 |
| dla numeru OE | 06L 109 257 G |
| Ciężar [kg] | 0,051 |

| Strona zabudowy | góra |
| Ciężar [kg] | 0,077 |
| Liczba połączeń | 2 |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Instalowanie boczne |
| Materiał | Aluminium |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dodatków |
| Ciężar [kg] | 0,808 |
| nr EAN | 4046001935206 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen POLO V (6R1, 6C1) 1.8 GTI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen POLO V (6R1, 6C1) 1.8 GTI produkowanego od 2014.11
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 192 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen POLO V (6R1, 6C1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen POLO V (6R1, 6C1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2014.11, i mocy silnika 192 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025