Zakres kontroli [bar] | 28/40BAR | |
nr EAN | 4251475103079 |
Rok prod. do | 199708 | |
Numer podwozia do | 8L-V-150 000 | |
Ciśnienie [bar] | 0,75 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
nr EAN | 5012759497098 |
Rok prod. od | 199808 | |
Numer podwozia od | 8L-X-000001 | |
Ciśnienie [bar] | 0,55 | |
Kolor | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 | |
nr EAN | 5012759498187 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379028962 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
nr EAN | 8053379029099 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379032501 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Głębokość zabudowy [mm] | 62 | |
Ilość otworów | 3 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379148509 |
TECDOC-Nr silnika | 5076 | |
Rok prod. od | 199708 | |
Rok prod. do | 199807 | |
Numer podwozia od | 8LW000001 | |
Numer podwozia do | 8LW150000 | |
TECDOC-Nr silnika | 5076 | |
Rok prod. do | 199707 | |
Numer podwozia do | 8LV150000 | |
TECDOC-Nr silnika | 11595 | |
Rok prod. od | 199708 | |
Rok prod. do | 199807 | |
Numer podwozia od | 8LW000001 | |
Numer podwozia do | 8LW150000 | |
TECDOC-Nr silnika | 11595 | |
Rok prod. do | 199707 | |
Numer podwozia do | 8LV150000 | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
nr EAN | 8012510038321 |
TECDOC-Nr silnika | 5076 | |
Rok prod. od | 199808 | |
Numer podwozia od | 8LX000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 11595 | |
Rok prod. od | 199808 | |
Numer podwozia od | 8LX000001 | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081440 |
Numer podwozia do | 8L-W-1500000 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | biały | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600894 |
Numer podwozia od | 8L-X-000001 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | brązowy | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050614631 |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 068 919 081 C | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084440 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 068 919 081 D | |
nr EAN | 4027816084846 |
Numer podwozia od | 8L-X-000 001 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 K | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190189 |
TECDOC-Nr silnika | 5076 | |
Numer podwozia do | 8L-V-150 000 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
Natężenie prądu [A] | 0,250 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300015829 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300145878 |
Rok prod. od | 199808 | |
Numer podwozia od | 8LX000001 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,150 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300097085 |
Numer seryjny | K9000001 | |
nr EAN | 5901159195324 |
Numer podwozia do | 8L-2-150000 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,100 | |
nr EAN | 5907558558470 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558547979 |
Numer podwozia od | 8LX000001 | |
Rok prod. od | 199808 | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 5907558547993 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558548006 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558548020 |
Numer podwozia od | 8L-X-000001 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5902659723840 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego | |
Rok prod. do | 200008 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Wymiar gwintu | M 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,28 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,40 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 5902659752635 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Wysokość [mm] | 83 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 52 | |
dla numeru OE | 1J0 907 660 B |
Numer podwozia do | 8L-V-150 000 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | szary | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074345832 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego | |
--------------- | ||
Numer podwozia od | 8L-Y-000 001 | |
Rok modelowy od | 1997 | |
Rok modelowy do | 2000 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,28 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,4 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | szary | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074347089 |
Ograniczenia producenta | HELLA | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar netto [g] | 90 | |
nr EAN | 5902048063595 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,14 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084842 |
Numer podwozia od | 8L-X-000 001 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688190185 |
kod | AGR | |
Numer podwozia do | 8L-V-150000 | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Wymiar gwintu | M 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ilość biegunów | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Zakres kontroli [bar] | 0,75 - 1,05 |
Rok prod. od | 199808 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Wymiar gwintu | M 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ilość biegunów | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Zakres kontroli [bar] | 0,55 - 0,85 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego | |
Rok prod. od | 199907 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego | |
Rok prod. od | 199907 | |
Rok prod. do | 200008 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Wymiar gwintu | M 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Zakres kontroli [bar] | 0,28 - 0,40 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne | |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju | |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu | ||
dla numeru OE | 1J0 907 660B | |
dla numeru OE | 1 119 169 |
Numer podwozia od | 8L-3-000 001 | |
Numer podwozia od | 8L-31200 001 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ciężar [kg] | 0,1 | |
nr EAN | 4046001369216 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,028 | |
nr EAN | 4046001277108 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
Kolor | biały | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 4046001277122 |
Rok prod. od | 199808 | |
Numer podwozia od | 8LX000001 | |
Zakres kontroli [bar] | 0,7 | |
Ciężar [kg] | 0,04136 | |
nr EAN | 4046001277191 |
Numer podwozia od | 8L-Y-000 001 | |
Rok modelowy od | 1997 | |
Rok modelowy do | 2000 | |
Długość [mm] | 22 | |
Wysokość [mm] | 61 | |
Ciężar [kg] | 0,062 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Zakres kontroli [bar] | 0,28 - 0,40 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4046001329074 |
Numer podwozia do | 8L-2-150 0003 | |
Numer podwozia do | 8L-21050 000 | |
alternatywnie | ||
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,1 | |
nr EAN | 4046001356827 |
Rok prod. do | 199807 | |
Numer podwozia od | 8LW000001 | |
Numer podwozia do | 8LV150000/8LW150000 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013395 |
Rok prod. od | 199808 | |
Numer podwozia od | 8LX000001 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013722 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A3 (8L1) 1.9 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A3 (8L1) 1.9 TDI produkowanego od 1996.09 do roku 2001.07
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A3 (8L1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A3 (8L1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1996.09 do roku 2001.07, i mocy silnika 90 KM
.
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024