
| Kolor | niebieski | 
| Zakres kontroli [bar] | 2.15/2.95BAR | 
| nr EAN | 4251475103086 | 

| Kolor | brązowy | 
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR | 
| nr EAN | 4251475103093 | 

| Kolor | czarny | 
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR | 
| nr EAN | 4251475103109 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20938 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,55 | 
| Kolor | brązowy | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 | 
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 | 
| nr EAN | 5012759498187 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20089 | 
| TECDOC-Nr silnika | 20090 | 
| Ciśnienie [bar] | 1,2 | 
| Kolor | czarny | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 | 
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 | 
| nr EAN | 5012759500941 | 

| Kolor | czarny | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | 
| Gwintowana złączka | M10 x 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| nr EAN | 8053379028955 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20089 | 
| TECDOC-Nr silnika | 20090 | 
| TECDOC-Nr silnika | 20938 | 
| Ciśnienie [bar] | 1,40 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 8012510081426 | 

| Kod silnika | CDAA | 
| Wymiar gwintu | M 10x1 | 
| Kolor obudowy | brązowy | 
| Ciśnienie [bar] | 0,70 | 
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | 
| nr EAN | 8435050614631 | 

| Wymiar gwintu | M 10x1 | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| Ciśnienie [bar] | 1,40 | 
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | 
| nr EAN | 8435050614624 | 

| Kod silnika | CDAA | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Kolor obudowy | ciemnoniebieski | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| Ciśnienie [bar] | 2,55 | 
| nr EAN | 8435050634295 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20089 | 
| Numer podwozia od | 8P-7-000 001 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 20090 | 
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| dla numeru OE | 06A 919 081 J | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816189046 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20938 | 
| Przestrzegać danych technicznych | |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | brązowy | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| dla numeru OE | 038 919 081 K | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816190189 | 

| Kolor | czarny | 
| Materiał | Tworzywo sztuczne | 
| Materiał | Guma | 
| Ciężar [kg] | 0,01 | 
| nr EAN | 4054224704073 | 

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | 
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 | 
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Natężenie prądu [A] | 0,150 | 
| Tolerancja [%] | 15 | 
| nr EAN | 4082300097108 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20090 | 
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| nr EAN | 5907558547979 | 

| Ciśnienie [bar] | 0,70 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 5907558547993 | 

| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Liczba otworów do mocowania | 3 | 
| Wysokość [mm] | 106 | 
| nr EAN | 5907558573718 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20938 | 
| Przestrzegać danych technicznych | |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | brązowy | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| nr EAN | 5902659723840 | 

| Kod silnika | BYT | 
| Numer podwozia od | 8P-7-000 001 | 
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 | 
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Kolor | czarny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| nr EAN | 4040074341070 | 

| Ciśnienie [bar] od | 0,55 | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Kolor | brązowy | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| nr EAN | 4040074396087 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Ciężar [kg] | 0,11 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 

| TECDOC-Nr silnika | 20089 | 
| Numer podwozia od | 8P-7-000 001 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 20090 | 
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4044688189042 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20938 | 
| Przestrzegać danych technicznych | |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | brązowy | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4044688190185 | 

| kod | BYT | 
| kod | BZB | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Tryb pracy | hydrauliczny | 
| Wymiar gwintu | M 10 | 
| Skok gwintu [mm] | 1 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| Oznaczenie koloru | czarny | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 | 

| Stan | Fabrycznie nowy | 


| TECDOC-Nr silnika | 20089 | 
| Numer podwozia od | 8P-7-000 001 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 20090 | 
| Wymiar gwintu | M10x1,0 | 
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 | 
| Ciężar [kg] | 0,033 | 
| nr EAN | 4046001277153 | 

Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A3 (8P1) 1.8 TFSI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A3 (8P1) 1.8 TFSI produkowanego od 2006.11 do roku 2012.08
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 160 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A3 (8P1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A3 (8P1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2006.11 do roku 2012.08, i mocy silnika 160 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025