| Kolor | czarny |
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
| nr EAN | 4251475103109 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. do | 199907 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| nr EAN | 5012759497074 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. od | 199907 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| nr EAN | 5012759500941 |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie [bar] | 1,8 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759505632 |
Status produktu: Normalny
| Kolor | biały |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| nr EAN | 5012759505632 |
Status produktu: Normalny
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| nr EAN | 8053379028931 |
Status produktu: Normalny
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029051 |
Status produktu: Normalny
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028955 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037829 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
| Kod silnika | ATQ |
| Numer podwozia do | 8DX500000 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
| Kod silnika | ATQ |
| Numer podwozia do | 8DX500000 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
| Kod silnika | ATQ |
| Numer podwozia do | 8DX500000 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
| Kod silnika | ATQ |
| Numer podwozia do | 8DX500000 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
| Kod silnika | ATQ |
| Numer podwozia do | 8DX500000 |
| TECDOC-Nr silnika | 34900 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
| Numer podwozia do | 8DX500000 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037836 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
| Kod silnika | ATQ |
| Numer podwozia od | 8DY000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
| Kod silnika | ATQ |
| Numer podwozia od | 8DY000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
| Kod silnika | ATQ |
| Numer podwozia od | 8DY000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
| Kod silnika | ATQ |
| Numer podwozia od | 8DY000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
| Kod silnika | ATQ |
| Numer podwozia od | 8DY000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 34900 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
| Numer podwozia od | 8DY000001 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081426 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 34900 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 34900 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| nr EAN | 8012510040973 |
Status produktu: Normalny
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050600412 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | AMX/APR/AQD |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614624 |
Status produktu: Normalny
| Numer podwozia od | 8D-V-054232 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600863 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | ACK |
| Numer podwozia do | 8D-Y-000000 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600870 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 056 919 081 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084853 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 068 919 081 D |
| nr EAN | 4027816084846 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 26491 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 34900 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 06A 919 081 J |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816189046 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Numer podwozia do | 8D-V-205 000 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816338253 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. od | 199907 |
| Kod silnika | ATQ/ACK/ALG/AMX/APR |
| Numer podwozia od | 8DY000001 |
| Kod silnika | AQD |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097108 |
Status produktu: Normalny
| Numer podwozia od | 8D-V-054 232 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015812 |
Status produktu: Normalny
| Numer podwozia do | 8D-V-054 232 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300038668 |
Status produktu: Normalny
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300145878 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,100 |
| nr EAN | 5907558558470 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547900 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547979 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548006 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558548013 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548020 |
Status produktu: Normalny
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 83 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 52 |
| dla numeru OE | 1J0 907 660 B |
Status produktu: Normalny
| Rok modelowy od | 1999 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| --------------- | |
| Rok modelowy do | 1997 |
| Numer podwozia od | 8D-V-054 232 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074333419 |
Status produktu: Normalny
| Rok modelowy do | 1997 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,6 |
| Ciśnienie [bar] do | 2 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | biały |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074345412 |
Status produktu: Normalny
| Ograniczenia producenta | HELLA |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar netto [g] | 90 |
| nr EAN | 5902048063595 |
Status produktu: Normalny
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084668 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084859 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084446 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 26491 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 34900 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688189042 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Numer podwozia do | 8D-V-205 000 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688338259 |
Status produktu: Normalny
| kod | ACK |
| Rok prod. do | 199707 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 1,6 - 2,0 |
Status produktu: Normalny
| kod | ACK |
| Numer podwozia od | 8D-V-054232 |
| Rok prod. do | 199906 |
| kod | ALG |
| Numer podwozia od | 8D-V-054232 |
| Rok prod. do | 199906 |
| kod | AMX |
| Numer podwozia od | 8D-V-054232 |
| Rok prod. do | 199906 |
| kod | APR |
| Numer podwozia od | 8D-V-054232 |
| Rok prod. do | 199906 |
| kod | AQD |
| Numer podwozia od | 8D-V-054232 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |
Status produktu: Normalny
| kod | APR |
| Rok prod. od | 199907 |
| kod | AQD |
| Rok prod. od | 199907 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |
Status produktu: Normalny
| kod | ACK |
| Rok prod. od | 199902 |
| kod | ALG |
| Rok prod. od | 199902 |
| kod | AMX |
| Rok prod. od | 199902 |
| kod | APR |
| Rok prod. od | 199902 |
| kod | AQD |
| Rok prod. od | 199902 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
| dla numeru OE | 1J0 907 660B |
| dla numeru OE | 1 119 169 |
Status produktu: Normalny
| dla numeru OE | 068 919 081 A |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Kolor | szary |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
Status produktu: Normalny
| dla numeru OE | 028 919 081 D |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Kolor | niebieski |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 58 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B5 (8D2) 2.8.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B5 (8D2) 2.8
produkowanego od 1996.10 do roku 2000.11
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 193 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B5 (8D2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B5 (8D2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi
z rocznika od 1996.10 do roku 2000.11, i mocy silnika 193 KM
.