Kolor | czarny | |
Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR | |
nr EAN | 4251475103109 |
Rok prod. do | 199907 | |
Numer podwozia do | 8D-X-500000 | |
Ciśnienie [bar] | 1,2 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
nr EAN | 5012759497074 |
Rok prod. od | 199907 | |
Numer podwozia od | 8D-Y-000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Ciśnienie [bar] | 1,2 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
nr EAN | 5012759500941 |
Ciśnienie [bar] | 1,8 | |
Kolor | biały | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
nr EAN | 5012759505632 |
Kolor | biały | |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
nr EAN | 5012759505632 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX | |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX | |
Ciśnienie [bar] | 1,80 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510037829 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
Rok prod. do | 199906 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD | |
Numer podwozia do | 8DX500000 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
Rok prod. do | 199906 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD | |
Numer podwozia do | 8DX500000 | |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
Rok prod. do | 199906 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD | |
Numer podwozia do | 8DX500000 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
Rok prod. do | 199906 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD | |
Numer podwozia do | 8DX500000 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Rok prod. do | 199906 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD | |
Numer podwozia do | 8DX500000 | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510037836 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
Rok prod. od | 199907 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD | |
Numer podwozia od | 8DY000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
Rok prod. od | 199907 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD | |
Numer podwozia od | 8DY000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
Rok prod. od | 199907 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD | |
Numer podwozia od | 8DY000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
Rok prod. od | 199907 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD | |
Numer podwozia od | 8DY000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Rok prod. od | 199907 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD | |
Numer podwozia od | 8DY000001 | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081426 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | niebieski | |
Ciśnienie [bar] | 0,25 | |
nr EAN | 8435050600412 |
Kod silnika | AQD/APR/AMX | |
Numer podwozia od | 8D-Y-000001 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050614624 |
Numer podwozia od | 8D-V-054232 | |
Numer podwozia do | 8D-X-500000 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600863 |
Kod silnika | ACK | |
Numer podwozia do | 8D-V-054231 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | biały | |
Ciśnienie [bar] | 1,80 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600870 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 028 919 081 H | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084662 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 056 919 081 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084853 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 068 919 081 C | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084440 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 068 919 081 D | |
nr EAN | 4027816084846 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
TECDOC-Nr silnika | 26491 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 34900 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 06A 919 081 J | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816189046 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
Numer podwozia do | 8D-V-205 000 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816338253 |
Rok prod. od | 199907 | |
Numer podwozia od | 8DY000001 | |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,150 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300097108 |
Numer podwozia od | 8D-V-054 232 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
Natężenie prądu [A] | 0,250 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300015812 |
Numer podwozia do | 8D-V-054 232 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,250 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300038668 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300145878 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,100 | |
nr EAN | 5907558558470 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558547900 |
TECDOC-Nr silnika | 34900 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558547979 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558548006 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 5907558548013 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558548020 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Wysokość [mm] | 83 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 52 | |
dla numeru OE | 1J0 907 660 B |
Rok modelowy od | 1999 | |
Numer podwozia od | 8D-X-200 001 | |
--------------- | ||
Rok modelowy do | 1997 | |
Numer podwozia od | 8D-V-054 232 | |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | czarny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074333419 |
Rok modelowy do | 1997 | |
Ciśnienie [bar] od | 1,6 | |
Ciśnienie [bar] do | 2 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | biały | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074345412 |
Ograniczenia producenta | HELLA | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar netto [g] | 90 | |
nr EAN | 5902048063595 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,14 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084668 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084859 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084446 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084842 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
TECDOC-Nr silnika | 26491 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 34900 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688189042 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
Numer podwozia do | 8D-V-205 000 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688338259 |
kod | ACK | |
Numer podwozia od | 8D-V-054232 | |
Rok prod. do | 199906 | |
kod | ALG | |
Numer podwozia od | 8D-V-054232 | |
Rok prod. do | 199906 | |
kod | AMX | |
Numer podwozia od | 8D-V-054232 | |
Rok prod. do | 199906 | |
kod | APR | |
Numer podwozia od | 8D-V-054232 | |
Rok prod. do | 199906 | |
kod | AQD | |
Numer podwozia od | 8D-V-054232 | |
Rok prod. do | 199906 | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Wymiar gwintu | M 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ilość biegunów | 1 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |
kod | ACK | |
Rok prod. od | 199902 | |
kod | ALG | |
Rok prod. od | 199902 | |
kod | AMX | |
Rok prod. od | 199902 | |
kod | APR | |
Rok prod. od | 199902 | |
kod | AQD | |
Rok prod. od | 199902 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne | |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju | |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu | ||
dla numeru OE | 1J0 907 660B | |
dla numeru OE | 1 119 169 |
dla numeru OE | 068 919 081 A | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Kolor | szary | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
dla numeru OE | 028 919 081 D | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Kolor | niebieski | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
dla numeru OE | 1J0 907 660 |
Kod silnika | ACK | |
Numer podwozia do | 8D-V-205 000 | |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 14 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,01922 | |
nr EAN | 4046001330568 |
Numer podwozia od | 8D-V-054232 | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,028 | |
nr EAN | 4046001277108 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 | |
TECDOC-Nr silnika | 13931 | |
TECDOC-Nr silnika | 9516 | |
TECDOC-Nr silnika | 4197 | |
TECDOC-Nr silnika | 13932 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 | |
Kolor | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,03848 | |
nr EAN | 4046001277115 |
Kod silnika | ACK; ALG; AMX; APR; | |
Kod silnika | AQD | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
Kolor | biały | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 4046001277122 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro produkowanego od 1996.10 do roku 2001.09
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 193 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B5 Avant (8D5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B5 Avant (8D5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1996.10 do roku 2001.09, i mocy silnika 193 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025