Kolor | czarny |
Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
nr EAN | 4251475103109 |
Status produktu: Normalny
Rok prod. do | 199907 |
Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
Ciśnienie [bar] | 1,2 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
nr EAN | 5012759497074 |
Status produktu: Normalny
Rok prod. od | 199907 |
Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Ciśnienie [bar] | 1,2 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
nr EAN | 5012759500941 |
Status produktu: Normalny
Ciśnienie [bar] | 1,8 |
Kolor | biały |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24mm |
nr EAN | 5012759505632 |
Status produktu: Normalny
Kolor | biały |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
nr EAN | 5012759505632 |
Status produktu: Normalny
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
nr EAN | 8053379028931 |
Status produktu: Normalny
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379029051 |
Status produktu: Normalny
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379028955 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX |
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX |
Ciśnienie [bar] | 1,80 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510037829 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Rok prod. do | 199906 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
Numer podwozia do | 8DX500000 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
Rok prod. do | 199906 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
Numer podwozia do | 8DX500000 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
Rok prod. do | 199906 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
Numer podwozia do | 8DX500000 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
Rok prod. do | 199906 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
Numer podwozia do | 8DX500000 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Rok prod. do | 199906 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
Numer podwozia do | 8DX500000 |
Ciśnienie [bar] | 1,40 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510037836 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Rok prod. od | 199907 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
Numer podwozia od | 8DY000001 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
Rok prod. od | 199907 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
Numer podwozia od | 8DY000001 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
Rok prod. od | 199907 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
Numer podwozia od | 8DY000001 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
Rok prod. od | 199907 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
Numer podwozia od | 8DY000001 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Rok prod. od | 199907 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
Numer podwozia od | 8DY000001 |
Ciśnienie [bar] | 1,40 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510081426 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 13 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
nr EAN | 8012510040973 |
Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu | M 10x1 |
Kolor obudowy | niebieski |
Ciśnienie [bar] | 0,25 |
nr EAN | 8435050600412 |
Status produktu: Normalny
Kod silnika | AQD/APR/AMX |
Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
Wymiar gwintu | M 10x1 |
Kolor obudowy | czarny |
Ciśnienie [bar] | 1,40 |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
nr EAN | 8435050614624 |
Status produktu: Normalny
Numer podwozia od | 8D-V-054232 |
Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
Wymiar gwintu | M 10x1 |
Kolor obudowy | czarny |
Ciśnienie [bar] | 1,40 |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
nr EAN | 8435050600863 |
Status produktu: Normalny
Kod silnika | ACK |
Numer podwozia do | 8D-V-054231 |
Wymiar gwintu | M 10x1 |
Kolor obudowy | biały |
Ciśnienie [bar] | 1,80 |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
nr EAN | 8435050600870 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Długość [mm] | 46 |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,031 |
dla numeru OE | 028 919 081 H |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816084662 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
Długość [mm] | 46 |
Punkt włączania do [bar] | 2 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | biały |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,03 |
dla numeru OE | 056 919 081 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816084853 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
Długość [mm] | 46 |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | szary |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,031 |
dla numeru OE | 068 919 081 C |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816084440 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
Długość [mm] | 46 |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 24 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 068 919 081 D |
nr EAN | 4027816084846 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 26491 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 34900 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,031 |
dla numeru OE | 06A 919 081 J |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816189046 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Numer podwozia do | 8D-V-205 000 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 1 |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816338253 |
Status produktu: Normalny
Rok prod. od | 199907 |
Numer podwozia od | 8DY000001 |
Kod silnika | ACK/ALG/AMX/APR/AQD |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
Natężenie prądu [A] | 0,150 |
Tolerancja [%] | 15 |
nr EAN | 4082300097108 |
Status produktu: Normalny
Numer podwozia od | 8D-V-054 232 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
Natężenie prądu [A] | 0,250 |
Tolerancja [%] | 15 |
nr EAN | 4082300015812 |
Status produktu: Normalny
Numer podwozia do | 8D-V-054 232 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 |
ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
Natężenie prądu [A] | 0,250 |
Tolerancja [%] | 15 |
nr EAN | 4082300038668 |
Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300145878 |
Status produktu: Normalny
Numer seryjny | K9000001 |
nr EAN | 5901159195324 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,100 |
nr EAN | 5907558558470 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Długość [mm] | 46 |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,031 |
nr EAN | 5907558547900 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 34900 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,031 |
nr EAN | 5907558547979 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
Długość [mm] | 46 |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 24 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,031 |
nr EAN | 5907558548006 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
Długość [mm] | 46 |
Punkt włączania do [bar] | 2 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | biały |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 5907558548013 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
Długość [mm] | 46 |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | szary |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,031 |
nr EAN | 5907558548020 |
Status produktu: Normalny
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Wysokość [mm] | 83 |
Głębokość zabudowy [mm] | 52 |
dla numeru OE | 1J0 907 660 B |
Status produktu: Normalny
Rok modelowy od | 1999 |
Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
--------------- | |
Rok modelowy do | 1997 |
Numer podwozia od | 8D-V-054 232 |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Kolor | czarny |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M10 x 1 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074333419 |
Status produktu: Normalny
Rok modelowy do | 1997 |
Ciśnienie [bar] od | 1,6 |
Ciśnienie [bar] do | 2 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Kolor | biały |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074345412 |
Status produktu: Normalny
Ograniczenia producenta | HELLA |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar netto [g] | 90 |
nr EAN | 5902048063595 |
Status produktu: Normalny
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
Długość [mm] | 46 |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688084668 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Długość [mm] | 46 |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
Punkt włączania do [bar] | 2 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | biały |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688084859 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
Długość [mm] | 46 |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 24 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688084842 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 26491 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
Numer podwozia od | 8D-Y-000 001 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 34900 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688189042 |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Numer podwozia do | 8D-V-205 000 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 1 |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688338259 |
Status produktu: Normalny
kod | ACK |
Rok prod. do | 199707 |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ilość biegunów | 1 |
Oznaczenie koloru | biały |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Zakres kontroli [bar] | 1,6 - 2,0 |
Status produktu: Normalny
kod | ACK |
Numer podwozia od | 8D-V-054232 |
Rok prod. do | 199906 |
kod | ALG |
Numer podwozia od | 8D-V-054232 |
Rok prod. do | 199906 |
kod | AMX |
Numer podwozia od | 8D-V-054232 |
Rok prod. do | 199906 |
kod | APR |
Numer podwozia od | 8D-V-054232 |
Rok prod. do | 199906 |
kod | AQD |
Numer podwozia od | 8D-V-054232 |
Rok prod. do | 199906 |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ilość biegunów | 1 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |
Status produktu: Normalny
kod | APR |
Rok prod. od | 199907 |
kod | AQD |
Rok prod. od | 199907 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ilość biegunów | 1 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |
Status produktu: Normalny
kod | ACK |
Rok prod. od | 199902 |
kod | ALG |
Rok prod. od | 199902 |
kod | AMX |
Rok prod. od | 199902 |
kod | APR |
Rok prod. od | 199902 |
kod | AQD |
Rok prod. od | 199902 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
Kolor obudowy | czarny |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
dla numeru OE | 1J0 907 660B |
dla numeru OE | 1 119 169 |
Status produktu: Normalny
dla numeru OE | 068 919 081 A |
Wymiar gwintu | M10 x 1 |
Kolor | szary |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 65 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro
produkowanego od 1996.10 do roku 2001.09
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 193 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B5 Avant (8D5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B5 Avant (8D5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi
z rocznika od 1996.10 do roku 2001.09, i mocy silnika 193 KM
.