Wymagana ilość | 1 | |
Kolor | czarny | |
Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR | |
nr EAN | 4251475103109 |
Numer podwozia od | 4B-Y-000001 | |
Ciśnienie [bar] | 1,2 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
nr EAN | 5012759500941 |
TECDOC-Nr silnika | 15328 | |
TECDOC-Nr silnika | 16432 | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081426 |
Numer podwozia od | 4B-Y-000001 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050614624 |
Numer podwozia do | 4B-W-220000 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600863 |
TECDOC-Nr silnika | 15328 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 028 919 081 H | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084662 |
TECDOC-Nr silnika | 15328 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 068 919 081 C | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084440 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 06A 919 081 J | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816189046 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,150 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300097108 |
Rok prod. do | 200206 | |
Numer podwozia do | 4B2200000 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300145878 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,100 | |
nr EAN | 5907558558470 |
TECDOC-Nr silnika | 15328 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558547900 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558547979 |
TECDOC-Nr silnika | 15328 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558548020 |
Rok prod. od | 200207 | |
Numer podwozia od | 4B3000001 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa | |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju | |
nr EAN | 5901619528525 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Wysokość [mm] | 83 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 52 | |
dla numeru OE | 1J0 907 660 B |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Wysokość [mm] | 83 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 52 | |
dla numeru OE | 1J0 907 660 F | |
dla numeru OE | 948 606 140 00 |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | czarny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074341070 |
Rok prod. do | 200206 | |
Numer podwozia do | 4B2200000 | |
Ograniczenia producenta | HELLA | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar netto [g] | 90 | |
nr EAN | 5902048063595 |
Ograniczenia producenta | HELLA | |
Ciężar netto [g] | 90 | |
nr EAN | 5902048063601 |
Rok prod. do | 200206 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,14 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Rok prod. od | 200207 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,13 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
TECDOC-Nr silnika | 15328 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084668 |
TECDOC-Nr silnika | 15328 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084446 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688189042 |
dla numeru OE | 068 919 081 A | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Kolor | szary | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
dla numeru OE | 028 919 081 D | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Kolor | niebieski | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
dla numeru OE | 1J0 907 660 C |
Numer podwozia od | 4B-3-000 001 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ciężar [kg] | 0,1 | |
nr EAN | 4046001369216 |
TECDOC-Nr silnika | 15328 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 | |
Kolor | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,03848 | |
nr EAN | 4046001277115 |
Kod silnika | ARE | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
Kolor | biały | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 4046001277122 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 1,6 - 2,0 | |
Kolor | biały | |
Ciężar [kg] | 0,033 | |
nr EAN | 4046001277139 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 | |
Ciężar [kg] | 0,033 | |
nr EAN | 4046001277153 |
Numer podwozia do | 4B-2-200 000 | |
alternatywnie | ||
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,1 | |
nr EAN | 4046001356827 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,45 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650032815 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.7 T quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.7 T quattro produkowanego od 2001.08 do roku 2005.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 250 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2001.08 do roku 2005.01, i mocy silnika 250 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025