Ciśnienie [bar] | 0,75 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
nr EAN | 5012759498194 |
Kolor | zielony | |
Ilość czopów | 2 | |
nr EAN | 5012759541609 |
Kolor | czarny |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
nr EAN | 8053379028924 |
TECDOC-Nr silnika | 22659 | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081457 |
TECDOC-Nr silnika | 22659 | |
Ciśnienie [bar] | 2,30 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy | |
nr EAN | 8012510035016 |
TECDOC-Nr silnika | 22659 | |
TECDOC-Nr silnika | 22659 | |
TECDOC-Nr silnika | 22659 | |
TECDOC-Nr silnika | 22659 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
TECDOC-Nr silnika | 22659 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego | |
nr EAN | 8012510035979 |
Kolor obudowy | zielony | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050643525 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | szary | |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 M | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190165 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300097061 |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300620856 |
Kod silnika | CANC | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 2505820395636 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 5903766317205 |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | szary | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074551073 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,11 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | szary | |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688190161 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Wymiar gwintu | M 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ilość biegunów | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 038 919 081M | |
dla numeru OE | 1 469 771 | |
dla numeru OE | 955 606 091 10 | |
Zakres kontroli [bar] | 0,75 - 1,05 |
Strona zabudowy | Miska olejowa | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | sterowany elektrycznie | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju | |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu | ||
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Zakres kontroli [bar] | 0,75-1,05 | |
Ciężar [kg] | 0,03899 | |
nr EAN | 4046001331107 |
TECDOC-Nr silnika | 22659 | |
Rok prod. do | 200911 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,071 | |
nr EAN | 4046001579240 |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 2 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,033 | |
nr EAN | 4046001600708 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013739 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,0 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650033843 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro produkowanego od 2008.10 do roku 2011.08
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 190 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C6 Avant (4F5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C6 Avant (4F5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.10 do roku 2011.08, i mocy silnika 190 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025