Średnica [mm] | 50 |
Ciśnienie [bar] | 0,5 |
Wymiar gwintu | M10x1.0 |
Rozmiar klucza | 24 |
Liczba zestyków | 1 |
Kolor obudowy | czarny |
Kolor | czarny |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
Ciśnienie [bar] | 0,50 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510027516 |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
nr EAN | 8012510035979 |
Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | niebieski |
Ciężar [kg] | 0,03 |
dla numeru OE | 03C 919 081 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816370314 |
Długość [mm] | 53 |
Gwint zewn. [mm] | M8 x 1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 2 |
Punkty zmienne [bar] | 3 |
Ciężar [kg] | 0,037 |
dla numeru OE | 04L 919 081 B |
nr EAN | 4054224079744 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,30 |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,60 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Wymiar gwintu | M 10x1 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 4082300341072 |
Rok prod. od | 201111 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300649963 |
Rok prod. do | 201110 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300650006 |
Długość [mm] | 53 |
Gwint zewn. [mm] | M8 x 1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 2 |
Punkty zmienne [bar] | 3 |
Ciężar [kg] | 0,037 |
nr EAN | 5903364316235 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 5903766317205 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
dla numeru OE | 04L 907 660 B |
Rok prod. do | 201110 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI produkowanego od 2011.05 do roku 2018.09
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2011.05 do roku 2018.09, i mocy silnika 163 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025