Wymagana ilość | 1 | |
Kolor | czarny | |
Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR | |
nr EAN | 4251475103109 |
Kolor | ciemnoniebieski | |
kod | 1 Pin | |
Ciśnienie [bar] | 0,15 | |
Kolor | niebieski | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,3 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 | |
nr EAN | 5012759498200 |
Ciśnienie [bar] | 1,2 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
nr EAN | 5012759500941 |
Ciśnienie [bar] | 1,8 | |
Kolor | biały | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
nr EAN | 5012759505632 |
Kolor | biały | |
nr EAN | 5012759505632 |
TECDOC-Nr silnika | 11357 | |
TECDOC-Nr silnika | 15342 | |
Ciśnienie [bar] | 1,80 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510037829 |
TECDOC-Nr silnika | 11357 | |
TECDOC-Nr silnika | 15342 | |
Ciśnienie [bar] | 0,25 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081433 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050614624 |
TECDOC-Nr silnika | 15342 | |
TECDOC-Nr silnika | 11357 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 028 919 081 H | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084662 |
TECDOC-Nr silnika | 15342 | |
TECDOC-Nr silnika | 11357 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 056 919 081 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084853 |
TECDOC-Nr silnika | 11357 | |
TECDOC-Nr silnika | 15342 | |
TECDOC-Nr silnika | 15341 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 06A 919 081 J | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816189046 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,250 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300038668 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300145878 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | |
Kolor | niebieski | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4082300097092 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,100 | |
nr EAN | 5907558558470 |
TECDOC-Nr silnika | 15342 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558547900 |
TECDOC-Nr silnika | 11357 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558547979 |
TECDOC-Nr silnika | 15342 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 5907558548013 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Wysokość [mm] | 83 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 52 | |
dla numeru OE | 1J0 907 660 B |
Ograniczenia producenta | HELLA | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar netto [g] | 90 | |
nr EAN | 5902048063595 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,14 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
TECDOC-Nr silnika | 15342 | |
TECDOC-Nr silnika | 11357 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084668 |
TECDOC-Nr silnika | 15342 | |
TECDOC-Nr silnika | 11357 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084859 |
TECDOC-Nr silnika | 11357 | |
TECDOC-Nr silnika | 15342 | |
TECDOC-Nr silnika | 15341 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688189042 |
dla numeru OE | 028 919 081 D | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Kolor | niebieski | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
TECDOC-Nr silnika | 15342 | |
TECDOC-Nr silnika | 11357 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 | |
Kolor | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,03848 | |
nr EAN | 4046001277115 |
Kod silnika | AUW | |
Kod silnika | AQF | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 1,6 - 2,0 | |
Kolor | biały | |
Ciężar [kg] | 0,033 | |
nr EAN | 4046001277139 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 | |
Ciężar [kg] | 0,033 | |
nr EAN | 4046001277153 |
Długość [mm] | 51,2 | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,35 | |
Ciężar [kg] | 0,03899 | |
nr EAN | 4046001299889 |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Zakres kontroli [bar] | 0,75-1,05 | |
Ciężar [kg] | 0,03899 | |
nr EAN | 4046001331107 |
alternatywnie | ||
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,1 | |
nr EAN | 4046001356827 |
Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013401 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013739 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
nr EAN | 3531650013791 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 4.2 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 4.2 quattro produkowanego od 1998.11 do roku 2002.09
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 310 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A8 D2 (4D2, 4D8)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A8 D2 (4D2, 4D8) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1998.11 do roku 2002.09, i mocy silnika 310 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025