Ciśnienie [bar] | 0,75 |
Kolor | szary |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
nr EAN | 5012759498194 |
Kolor | zielony |
Ilość czopów | 2 |
nr EAN | 5012759541609 |
Kolor | czarny |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
nr EAN | 8053379028924 |
TECDOC-Nr silnika | 23106 |
TECDOC-Nr silnika | 24958 |
Ciśnienie [bar] | 2,30 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
nr EAN | 8012510035016 |
nr EAN | 8012510045404 |
TECDOC-Nr silnika | 23106 |
Kod silnika | CCFA/CCFC |
TECDOC-Nr silnika | 24958 |
Kod silnika | CCFA/CCFC |
TECDOC-Nr silnika | 23106 |
Strona zabudowy | góra |
TECDOC-Nr silnika | 24958 |
Strona zabudowy | góra |
TECDOC-Nr silnika | 23106 |
Strona zabudowy | góra |
TECDOC-Nr silnika | 24958 |
Strona zabudowy | góra |
TECDOC-Nr silnika | 23106 |
Kod silnika | CCFA/CCFC |
TECDOC-Nr silnika | 24958 |
Kod silnika | CCFA/CCFC |
TECDOC-Nr silnika | 23106 |
Strona zabudowy | góra |
TECDOC-Nr silnika | 24958 |
Strona zabudowy | góra |
TECDOC-Nr silnika | 23106 |
TECDOC-Nr silnika | 24958 |
TECDOC-Nr silnika | 23106 |
Strona zabudowy | góra |
TECDOC-Nr silnika | 24958 |
Strona zabudowy | góra |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
nr EAN | 8012510035979 |
Kolor obudowy | zielony |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050643525 |
TECDOC-Nr silnika | 23106 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 24958 |
Numer podwozia od | 4L-BD036 538 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | szary |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
Ciężar [kg] | 0,031 |
dla numeru OE | 038 919 081 M |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816190165 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Kolor | szary |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 4082300097061 |
Ilość połączeń | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 4082300620856 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300649918 |
Kod silnika | CCFA |
Kod silnika | CCFC |
Ciśnienie [bar] | 0,90 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 2505820395636 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 5902659783462 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,008 |
nr EAN | 5903766317199 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 5903766317205 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
dla numeru OE | 03C 907 660 T |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Kolor | szary |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074551073 |
TECDOC-Nr silnika | CCFA |
TECDOC-Nr silnika | CCFC |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | Miska olejowa |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
Ciężar [kg] | 0,10 |
TECDOC-Nr silnika | 23106 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 24958 |
Numer podwozia od | 4L-BD036 538 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | szary |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688190161 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Ciężar [kg] | 0,033 |
nr EAN | 4046001600708 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,0 |
Wymiar gwintu | M10x1.0 |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
nr EAN | 3531650033843 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi Q7 (4LB) 4.2 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi Q7 (4LB) 4.2 TDI quattro produkowanego od 2009.05 do roku 2015.08
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 340 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi Q7 (4LB)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi Q7 (4LB) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2009.05 do roku 2015.08, i mocy silnika 340 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025