
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |

| Kolor | zielony |
| Ilość czopów | 2 |
| nr EAN | 5012759541609 |

| nr EAN | 5012759505632 |

| Kolor | czarny |

| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081457 |

| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| Ciśnienie [bar] | 2,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
| nr EAN | 8012510035016 |

| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| nr EAN | 8012510045404 |

| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300097061 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300620856 |

| Kod silnika | CCMA |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300649918 |

| TECDOC-Nr silnika | CCMA |
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Miska olejowa |
| Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |

| TECDOC-Nr silnika | CJGA |
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Miska olejowa |
| Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi Q7 Van (4LB) 3.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi Q7 Van (4LB) 3.0 TDI quattro produkowanego od 2007.11 do roku 2012.05
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 240 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi Q7 Van (4LB)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi Q7 Van (4LB) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2007.11 do roku 2012.05, i mocy silnika 240 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025