Ciśnienie [bar] | 0,3 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M14x1.5 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] od | 0,3 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,55 | |
nr EAN | 5012759497173 |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Ciśnienie [bar] | 0,50 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510038062 |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Numer podwozia do | 2V599999 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Numer podwozia od | 3V50001 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Numer podwozia do | 2V599999 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Numer podwozia od | 3V50001 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Numer podwozia do | 2V599999 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Numer podwozia od | 3V50001 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Numer podwozia do | 2V599999 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Numer podwozia od | 3V50001 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Numer podwozia do | 2V599999 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Numer podwozia od | 3V50001 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Numer podwozia do | 2V599999 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Numer podwozia od | 3V50001 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Numer podwozia do | 2V599999 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Numer podwozia od | 3V50001 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 9510 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Numer podwozia do | 2V599999 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
TECDOC-Nr silnika | 15091 | |
Numer podwozia od | 3V50001 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
nr EAN | 8012510078563 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050600726 |
Kolor obudowy | jasnoniebieski | |
Ilość biegunów | 2 | |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 | |
nr EAN | 8435050615096 |
Kolor obudowy | biały | |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050615089 |
Kolor obudowy | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 | |
nr EAN | 8435050620373 |
Długość [mm] | 50 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,30 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,55 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 12 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
nr EAN | 4027816176640 |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Numer podwozia od | 3V50001 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Numer podwozia do | 2V599999 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 | |
nie dla wariantu wyposażenia | 4mm | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Opór [Ohm] | 2080 | |
Opór [Ohm] | 294 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały | |
Kolor | niebieski | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Zakres temperatury [°C] | 25 | |
Zakres temperatury [°C] | 80 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
nr EAN | 4082300203431 |
Ciśnienie [bar] od | 0,2 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,5 | |
Wymiar gwintu | M14x1,50 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 8001063452029 |
Długość [mm] | 61 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 28 | |
Ciężar [kg] | 0,023 | |
nr EAN | 5907558548143 |
Punkt włączania od [bar] | 0,30 | |
Długość [mm] | 50 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,55 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 12 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5901619530931 |
Numer silnika od | 3V500001 | |
Numer silnika od | 3V500001 | |
Numer silnika od | 3V500001 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | jasny niebieski | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 mm | |
dla numeru OE | 12566778 | |
dla numeru OE | 1338.F9 | |
dla numeru OE | 500382599 | |
dla numeru OE | 50 10 412 450 |
Punkt włączania od [bar] | 0,30 | |
Długość [mm] | 50 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,55 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 12 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
nr EAN | 4044688176646 |
kod | X2.2DTH | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Wymiar gwintu | M 14 | |
Ilość biegunów | 1 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,3 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,55 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Kod silnika | X 22 DTH | |
Kod silnika | Y 22 DTH | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Zakres kontroli [bar] | 0,3 - 0,55 | |
Ciężar [kg] | 0,04909 | |
nr EAN | 4046001294624 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | |
Wymiar gwintu | M14x1.5 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
nr EAN | 3531650013319 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Opel FRONTERA B (U99) 2.2 DTI (6B_ZC, 6B_VF, 6B_66, 6B_76).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel FRONTERA B (U99) 2.2 DTI (6B_ZC, 6B_VF, 6B_66, 6B_76) produkowanego od 1998.09 do roku 2003.12
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 116 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Opel FRONTERA B (U99)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Opel FRONTERA B (U99) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 1998.09 do roku 2003.12, i mocy silnika 116 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025