
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M18 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
| nr EAN | 8053379026043 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026104 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| Ciśnienie [bar] | 0,20 |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510062104 |

| TECDOC-Nr silnika | 4865 |
| Kod silnika | F3R750/F3R751 |
| TECDOC-Nr silnika | 16357 |
| Kod silnika | F3R750/F3R751 |
| TECDOC-Nr silnika | 20051 |
| Rok prod. do | 199708 |
| Kod silnika | F3R797/F3R798 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038123 |

| TECDOC-Nr silnika | 4865 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 16357 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 20051 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 4865 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 16357 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 20051 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 4865 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 16357 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 20051 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 4865 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 16357 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 20051 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510069233 |

| Rok prod. od | 199709 |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | zielony |
| nr EAN | 8435050614600 |

| Rok prod. do | 199708 |
| Wymiar gwintu | M 18x1,5 |
| Kolor obudowy | zielony |
| nr EAN | 8435050600788 |

| Rok prod. od | 199709 |
| Kod silnika | F3R797/F3R798 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237320 |

| Kod silnika | F3R750 |
| Kod silnika | F3R751 |
| Kod silnika | F3R798 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Kod silnika | F3R751 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Kod silnika | F3R750 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 5907558548105 |

| dla numeru silnika | F3R750/F3R751 |
| dla numeru silnika | F3R797/F3R798 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650013609 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i (DA0G).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i (DA0G) produkowanego od 1996.03 do roku 2003.08
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 114 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Renault MEGANE I Coach (DA0/1_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 1996.03 do roku 2003.08, i mocy silnika 114 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025