
| Zakres kontroli [bar] | 28/40BAR |
| nr EAN | 4251475103079 |

| Kolor | czarny |
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
| nr EAN | 4251475103109 |

| Rok prod. od | 199712 |
| Rok prod. do | 200007 |
| TECDOC-Nr silnika | 13396 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| nr EAN | 5012759497074 |

| Rok prod. od | 199808 |
| Numer podwozia od | 1U-X-133669 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| nr EAN | 5012759500941 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| nr EAN | 8053379028931 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028955 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379032501 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Głębokość zabudowy [mm] | 62 |
| Ilość otworów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379148509 |

| TECDOC-Nr silnika | 13396 |
| TECDOC-Nr silnika | 16030 |
| TECDOC-Nr silnika | 16069 |
| TECDOC-Nr silnika | 16070 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081426 |

| Numer podwozia od | 1U-W-133669 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614624 |

| Kod silnika | AGU |
| Numer podwozia do | 1U-W-133668 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600863 |

| TECDOC-Nr silnika | 13396 |
| Numer podwozia od | 1U-X-133 669 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16030 |
| TECDOC-Nr silnika | 16070 |
| TECDOC-Nr silnika | 16069 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 06A 919 081 J |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816189046 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097108 |

| TECDOC-Nr silnika | 13396 |
| Numer podwozia od | 1U-W-133 668 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015812 |

| Rok prod. do | 200406 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300145878 |

| Numer seryjny | K9000004 |
| nr EAN | 5901159275675 |

| Numer podwozia do | 1U-4A022927 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,100 |
| nr EAN | 5907558558470 |

| TECDOC-Nr silnika | 16069 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547979 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548006 |

| Rok prod. od | 200407 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
| nr EAN | 5901619528525 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,28 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,40 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5902659752635 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 83 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 52 |
| dla numeru OE | 1J0 907 660 B |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 83 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 52 |
| dla numeru OE | 1J0 907 660 F |
| dla numeru OE | 948 606 140 00 |

| Numer podwozia do | 1U-W-133 668 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074333419 |

| Numer podwozia od | 1U-X-133 669 |
| --------------- | |
| Rok modelowy od | 2004 |
| Rok modelowy do | 2008 |
| Numer podwozia od | 1Z-4-000 001 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074341070 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |
| Rok modelowy od | 1999 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,28 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,4 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074347089 |

| Rok prod. do | 200406 |
| Ograniczenia producenta | HELLA |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar netto [g] | 90 |
| nr EAN | 5902048063595 |

| Rok prod. od | 200407 |
| Ograniczenia producenta | HELLA |
| Ciężar netto [g] | 90 |
| nr EAN | 5902048063601 |

| Rok prod. od | 199712 |
| Rok prod. do | 200406 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Rok prod. od | 200407 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| TECDOC-Nr silnika | 13396 |
| Numer podwozia od | 1U-X-133 669 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16030 |
| TECDOC-Nr silnika | 16070 |
| TECDOC-Nr silnika | 16069 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688189042 |

| kod | AGU |
| Numer podwozia do | 1U-W-133668 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |

| kod | AGU |
| Numer podwozia od | 1U-X-133669 |
| kod | ARX |
| Numer podwozia od | 1U-X-133669 |
| kod | AUM |
| Numer podwozia od | 1U-X-133669 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |
| Numer podwozia od | 1U-Y-228001 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |
| Numer podwozia od | 1U-Y-228001 |
| Numer podwozia do | 1U-Y-2430369 |
| Numer podwozia do | 1U-Y-8304990 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 0,28 - 0,40 |

| Numer podwozia do | 1U-42948195 |
| Numer podwozia do | 1U-4A022927 |
| Numer podwozia do | 1U-48755262 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
| dla numeru OE | 1J0 907 660B |
| dla numeru OE | 1 119 169 |

| dla numeru OE | 1J0 907 660 |

| dla numeru OE | 1J0 907 660 C |




| TECDOC-Nr silnika | 13396 |
| Numer podwozia od | 1U-W-133668 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| nr EAN | 4046001277108 |

| TECDOC-Nr silnika | 13396 |
| Numer podwozia od | 1U-X-133 669 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16030 |
| TECDOC-Nr silnika | 16070 |
| TECDOC-Nr silnika | 16069 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |
| Ciężar [kg] | 0,033 |
| nr EAN | 4046001277153 |

| Rok modelowy od | 1999 |
| Długość [mm] | 22 |
| Wysokość [mm] | 61 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,28 - 0,40 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4046001329074 |

| Rok prod. do | 200604 |
| alternatywnie | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 4046001356827 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| Wymiar gwintu | M10x1.0 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 3531650013388 |

Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.8 T.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.8 T produkowanego od 1997.08 do roku 2010.12
Jeżeli twoja Skoda dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Skoda OCTAVIA I (1U2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Skoda OCTAVIA I (1U2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Skoda z rocznika od 1997.08 do roku 2010.12, i mocy silnika 150 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025