
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Kolor | niebieski |
| Zakres kontroli [bar] | 0.15/0.35BAR |
| nr EAN | 4251475103116 |

| nr EAN | 4251475107152 |

| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| Numer podwozia do | 9K..X..512 800 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15614 |
| Rok prod. do | 199807 |
| Numer podwozia do | 9K..X..512 800 |
| nr EAN | 3165143176603 |

| Rok prod. do | 199807 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512 800 |
| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| TECDOC-Nr silnika | 15614 |
| Kod silnika | AKV |
| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759497142 |

| Rok prod. do | 199806 |
| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| Kod silnika | AKV |
| TECDOC-Nr silnika | 15614 |
| Numer podwozia do | 9KX512800 |
| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | NPT1/8 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759497128 |

| Rok prod. od | 199807 |
| Rok prod. do | 200306 |
| Kolor | czarny |
| Numer podwozia od | 9K-X-512 801 |
| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| TECDOC-Nr silnika | 15614 |
| Ciśnienie [bar] | 0,15 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| nr EAN | 5012759498200 |

| Rok prod. do | 200306 |
| Kolor | czarny |
| TECDOC-Nr silnika | 13770 |
| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,6 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| nr EAN | 5012759500934 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028894 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,45 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028917 |

| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| Rok prod. do | 199806 |
| Kod silnika | AEX/APQ |
| Numer podwozia do | 9KX512800 |
| TECDOC-Nr silnika | 15614 |
| Rok prod. do | 199806 |
| Kod silnika | AEX/APQ |
| Numer podwozia do | 9KX512800 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510057650 |

| TECDOC-Nr silnika | 13770 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081471 |

| nr EAN | 8435050603369 |

| Kod silnika | AEX/APQ |
| Numer podwozia do | 9K-X-512800 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050600412 |

| Kod silnika | AUD |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050617663 |

| Kod silnika | AEX/APQ |
| Numer podwozia od | 9K-X-512801 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050617687 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |

| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| TECDOC-Nr silnika | 15614 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512 801 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 028 919 081 J |
| nr EAN | 4027816190127 |

| TECDOC-Nr silnika | 13770 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 036 919 081 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190141 |

| TECDOC-Nr silnika | 4984 |
| TECDOC-Nr silnika | 15614 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512 800 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| nr EAN | 4082300148299 |

| Kod silnika | AUD |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,3 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097054 |

| Rok prod. od | 199807 |
| Kod silnika | AEX/AKV/APQ |
| Numer podwozia od | 9KX512801 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300097092 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547900 |

| Kod silnika | AEX/APQ |
| Rok prod. do | 199806 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547917 |

| TECDOC-Nr silnika | 13770 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547986 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548020 |

| Kod silnika | AEX, APQ, AKV |
| Numer podwozia do | 9K-X-512 800 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,35 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | niebieski |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074346693 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | zielony |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074431955 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084668 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084446 |

| TECDOC-Nr silnika | 13770 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688190147 |

| dla numeru OE | 068 919 081 A |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Kolor | szary |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |

| dla numeru OE | 028 919 081 D |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Kolor | niebieski |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,03848 |
| nr EAN | 4046001277115 |

| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 4046001277122 |

| Kod silnika | AUD |
| Wymiar gwintu | M 10 x 1 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,3-0,6 |
| Ciężar [kg] | 0,033 |
| nr EAN | 4046001313233 |

| Rok prod. od | 199807 |
| Kod silnika | AEX/AKV/APQ |
| Numer podwozia od | 9KX512801 |
| Długość [mm] | 51,2 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,35 |
| Ciężar [kg] | 0,03899 |
| nr EAN | 4046001299889 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen CADDY II Furgon/minivan (9K9A) 60 1.4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen CADDY II Furgon/minivan (9K9A) 60 1.4 produkowanego od 1995.11 do roku 2004.01
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 60 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen CADDY II Furgon/minivan (9K9A)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen CADDY II Furgon/minivan (9K9A) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1995.11 do roku 2004.01, i mocy silnika 60 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025