Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
Natężenie prądu [A] | 0,25 |
nr EAN | 4082300148299 |
Dodatkowe informacje o produkcie Włącznik ciśnieniowy oleju 6ZL 003 259-641 HELLA
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
021919081C, 028919081D, 028919081H, 056919081C
021919081C, 028919081D, 028919081H, 056919081C
021919081C, 028919081D, 028919081H, 056919081C
021919081C, 028919081D, 028919081H, 056919081C
0135420617, A0135420617
AUDI | 021 919 081 C | |
AUDI | 028 919 081 D | |
AUDI | 028 919 081 H | |
AUDI | 056 919 081 C | |
FORD | 1 669 963 | |
FORD | 95VW-9278-BA | |
MERCEDES-BENZ | 013 542 06 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 013 542 06 17 | |
SEAT | 021 919 081 C | |
SEAT | 028 919 081 D | |
SEAT | 028 919 081 H | |
SEAT | 056 919 081 C | |
SKODA | 021 919 081 C | |
SKODA | 028 919 081 D | |
SKODA | 028 919 081 H | |
SKODA | 056 919 081 C | |
VOLKSWAGEN | 021 919 081 C | |
VOLKSWAGEN | 028 919 081 D | |
VOLKSWAGEN | 028 919 081 H | |
VOLKSWAGEN | 056 919 081 C |
Zastosowanie Włącznik ciśnieniowy oleju 6ZL 003 259-641 HELLA w samochodach:
Opinie Klientów o Włącznik ciśnieniowy oleju 6ZL 003 259-641 HELLA: