Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 | |
nr EAN | 8053379029105 |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,45 | |
Kolor | niebieski | |
nr EAN | 3165143176603 |
Ciśnienie [bar] | 1,2 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
nr EAN | 5012759497074 |
Ciśnienie [bar] | 0,75 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
nr EAN | 5012759497098 |
Ciśnienie [bar] | 0,3 | |
Kolor | niebieski | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
nr EAN | 5012759497142 |
Ciśnienie [bar] | 1,8 | |
Kolor | biały | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
nr EAN | 5012759505632 |
nr EAN | 5012759505632 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 | |
nr EAN | 8053379028931 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 | |
nr EAN | 8053379029105 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379029051 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
nr EAN | 8053379029099 |
TECDOC-Nr silnika | 5007 | |
Ilość biegunów | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 5007 | |
Ilość biegunów | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 5007 | |
Ilość biegunów | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 5007 | |
Ilość biegunów | 1 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
nr EAN | 8012510040775 |
TECDOC-Nr silnika | 5007 | |
TECDOC-Nr silnika | 5027 | |
Ciśnienie [bar] | 1,80 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510037829 |
TECDOC-Nr silnika | 5007 | |
TECDOC-Nr silnika | 5027 | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510037836 |
TECDOC-Nr silnika | 5007 | |
TECDOC-Nr silnika | 5027 | |
Ciśnienie [bar] | 0,30 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510057650 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | biały | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600894 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 0,40 | |
nr EAN | 8435050600153 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600863 |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 056 919 081 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084853 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 068 919 081 D | |
nr EAN | 4027816084846 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,250 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300038668 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558547900 |
Kod silnika | GU | |
Kod silnika | RP | |
Ciśnienie [bar] | 0,30 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 5907558547917 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558548006 |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 5907558548013 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558548020 |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | szary | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074345832 |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | czarny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074333419 |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,35 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Kolor | niebieski | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074346693 |
Ciśnienie [bar] od | 1,6 | |
Ciśnienie [bar] do | 2 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | biały | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074345412 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084859 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084842 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 1,6 - 2,0 | |
Kolor | biały | |
Ciężar [kg] | 0,033 | |
nr EAN | 4046001277139 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro produkowanego od 1987.08 do roku 1988.12
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1987.08 do roku 1988.12, i mocy silnika 90 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025