
| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| TECDOC-Nr silnika | 22172 |
| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| TECDOC-Nr silnika | 20732 |
| TECDOC-Nr silnika | 20797 |
| TECDOC-Nr silnika | 20795 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| nr EAN | 5012759500941 |

| Kolor | Czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1.0 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Kolor | czarny |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028955 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| nr EAN | 8053379137961 |

| TECDOC-Nr silnika | 20732 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081426 |

| TECDOC-Nr silnika | 18540 |
| Rok prod. od | 200511 |
| Kod silnika | AXX/BWA |
| TECDOC-Nr silnika | 18541 |
| Rok prod. od | 200511 |
| Kod silnika | AXX/BWA |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510016916 |

| TECDOC-Nr silnika | 18540 |
| Rok prod. do | 200510 |
| Kod silnika | AXX/BWA |
| TECDOC-Nr silnika | 18541 |
| Rok prod. do | 200510 |
| Kod silnika | AXX/BWA |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510007327 |

| Kod silnika | CCZA |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614631 |

| Kod silnika | CAWB, CBFA, CCTA |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614624 |

| Kod silnika | AXX, BPY, BWA |
| Numer podwozia od | 3C-6-120001 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| nr EAN | 8435050626535 |

| Kod silnika | AXX, BPY |
| Numer podwozia do | 3C-6-120000 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Techniczny numer informacyjny | 195 mm |
| nr EAN | 8435050623671 |

| TECDOC-Nr silnika | 20732 |
| TECDOC-Nr silnika | 20797 |
| TECDOC-Nr silnika | 20795 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 06A 919 081 J |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816189046 |

| TECDOC-Nr silnika | 22172 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 K |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190189 |

| TECDOC-Nr silnika | 20732 |
| TECDOC-Nr silnika | 22172 |
| TECDOC-Nr silnika | 20795 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Guma |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4054224704073 |

| Kod silnika | CAWB |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097108 |

| Rok prod. od | 200511 |
| Kod silnika | AXX/BWA |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300249187 |


| TECDOC-Nr silnika | 20795 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547979 |

| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547993 |

| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 106 |
| nr EAN | 5907558573718 |

| TECDOC-Nr silnika | 22172 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5902659723840 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 5902659783462 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 106 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 90 |
| dla numeru OE | 06E 907 660 |
| dla numeru OE | 948 606 150 00 |

| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074341070 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | brązowy |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074396087 |

| TECDOC-Nr silnika | CCZA |
| Strona zabudowy | Miska olejowa |
| Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) do | 3C-B-050 000 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |

| TECDOC-Nr silnika | 20732 |
| TECDOC-Nr silnika | 20797 |
| TECDOC-Nr silnika | 20795 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688189042 |

| TECDOC-Nr silnika | 22172 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688190185 |

| kod | CAWB |
| kod | CBFA |
| kod | CCTA |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |

| kod | AXX |
| Numer podwozia od | 3C-6-120001 |
| kod | BPY |
| Numer podwozia od | 3C-6-120001 |
| kod | BWA |
| Numer podwozia od | 3C-6-120001 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |

| TECDOC-Nr silnika | 20732 |
| TECDOC-Nr silnika | 20797 |
| TECDOC-Nr silnika | 20795 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |
| Ciężar [kg] | 0,033 |
| nr EAN | 4046001277153 |

| Rok prod. od | 200511 |
| dla numeru silnika | AXX/BWA |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| Wymiar gwintu | M10x1.0 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 3531650021475 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen PASSAT B6 (3C2) 2.0 TFSI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen PASSAT B6 (3C2) 2.0 TFSI produkowanego od 2005.07 do roku 2010.07
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 200 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen PASSAT B6 (3C2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen PASSAT B6 (3C2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2005.07 do roku 2010.07, i mocy silnika 200 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025