Tryb pracy | mechaniczne | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem | |
nr EAN | 8012510039489 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510045435 |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050607275 |
Tryb pracy | manualny (obsługa stopą) | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050602195 |
Długość [mm] | 26 | |
Długość [mm] | 58 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Materiał | Aluminium | |
Rodzaj sterowania | Sterowanie przełączaniem ciśnienia | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 12 39 271 | |
nr EAN | 4027816028000 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj sterowania | Sterowanie przełączaniem ciśnienia | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 12 39 433 | |
nr EAN | 4027816028031 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 4082300071047 |
nr EAN | 2392710000011 |
Wymiar gwintu | M12X1,5 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 2 |
Ilość połączeń | 10 | |
Funkcja przełączania | z migaczem lamp przednich | |
Funkcja przełączania | z funkcją przełączania świateł | |
Funkcja przełączania | z funkcją świateł drogowych | |
Funkcja lampy | z oświetleniem do skręcania |
Ilość połączeń | 6 | |
Funkcja przełączania | z funkcją mycia i wycierania | |
Funkcja przełączania | z funkcją zmiany częstotliwości pracy wycieraczek |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj sterowania | Sterowanie przełączaniem ciśnienia | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 4044688028037 |
ID wykonania wtyczki | 2-polig | |
Wymagana ilość | 1 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Kolor | czarny | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj sterowania | Sterowanie przełączaniem ciśnienia | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kolor obudowy | biały | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ciężar [kg] | 0,03619 | |
nr EAN | 4046001300332 |
dla numeru OE | 71740080 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 2 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,03662 | |
nr EAN | 4046001352720 |
Wymiar gwintu | M12x1.5 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650014767 |
Istnieje wiele rodzajów świateł w samochodzie w zależności od tego, o jakiej porze się poruszasz, czy jakie warunki atmosferyczne aktualnie panują. Ilość wszystkich przycisków i przełączników z pewnością przytłoczy niejednego z nas. Czasami ciężko się połapać nawet doświadczonym kierowcom, czego w jakiej sytuacji należy użyć.
To właśnie dzięki temu urządzeniu sterowanie podstawowymi funkcjami samochodu, takimi jak: używanie wycieraczek, spryskiwaczy, kierunkowskazów staje się dość proste i intuicyjne. Ważne jest, aby zachować ich sprawność i stale działały bez żadnych zarzutów. Jeśli jednak Twój przełącznik zespolony zacina się, utrudnia poruszanie dźwigni bądź wydaje z siebie jakieś podejrzane dźwięki, należy zwrócić się do mechanika, aby sprawdzić, co jest nie tak. W razie poważnych usterek konieczna będzie wymiana przełącznika na nowy.
Samochodowe światła hamowania są obowiązkiem unormowanym przepisami prawnymi. Poruszanie się z niesprawnymi światłami STOP może skutkować nie dość, że mandatem to jeszcze poważnym zagrożeniem na drodze. Dlatego warto upewnić się, czy Twoje światła rzeczywiście działają bez żadnych zarzutów. A jak działa sam włącznik? Nie jest to wcale takie skomplikowane. Włącznik świateł STOP podczas wciśniętego hamulca nożnego uruchamia mechanizm i przesyła sygnał do żarówek pojazdu, załączając właściwy tryb świecenia.
Włącznik ten z reguły umieszczony jest we wnętrzu skrzyni biegów samochodu. Mechanizm jest dość prosty. Czujnik reaguje na zmianę biegów, uruchamiając włącznik świateł cofania, kiedy zmieniamy bieg na wsteczny, co powoduje zapalenie się lamp cofania w tylnych światłach samochodu. Warto zaznaczyć, że jest to bardzo istotny element podczas poruszania się na drodze, a jego brak bądź uszkodzenie może skutkować poważnym zagrożeniem zarówno dla Ciebie, jak i innych kierowców. Co więcej, podczas kontroli drogowej niesprawne światła cofania mogą nieść za sobą nieprzyjemne konsekwencje.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025