
| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 1170 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 1 |
| nr EAN | 8717109677157 |

| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 1220 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 1 |
| nr EAN | 8717109677232 |



| Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 1 |
| Długość [mm] | 1200 |
| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| nr EAN | 8020584087695 |

| nr EAN | 5012759548011 |

| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 5012759547991 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| Długość przewodu [mm] | 1120 |
| Ciężar [kg] | 0,047 |
| nr EAN | 4054224707937 |

| Ciężar [kg] | 0,051 |
| dla numeru artykułu | FDB4926 |
| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 1185 |
| Długość opakowania [cm] | 13,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 10 |
| Wysokość opakowania [cm] | 1,5 |
| nr EAN | 4060426267254 |

| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 1205 |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4040074297957 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| Długość [mm] | 1200 |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4058787288018 |

| Długość [mm] | 1220 |
| nr EAN | 5706021161137 |

| Długość [mm] | 1194 |
| nr EAN | 5706021161335 |

| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| Długość [mm] | 1205 |
| Ciężar [kg] | 0,047 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość opakowania [cm] | 18,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 12,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 1 |
| Techniczny numer informacyjny | 96990 0582 0 1 |
| nr EAN | 4019722496783 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 1220 |
| nr EAN | 4046001941771 |
Czujnik klocków hamulcowych, zwany również czujnikiem zużycia klocków hamulcowych, jest ważnym elementem układu hamulcowego w samochodzie. Jego głównym zadaniem jest sygnalizowanie kierowcy, kiedy klocki hamulcowe są zużyte i wymagają wymiany.
Czujnik klocków hamulcowych składa się z małej elektrycznej cewki i metalowego styku, który jest umieszczony w bloku hamulcowym. Kiedy klocki hamulcowe są nowe, styk ten jest blisko cewki i nie dochodzi do kontaktu elektrycznego. Kiedy klocki są zużyte i zaczynają tracić grubość, styk zaczyna się zbliżać do cewki i następuje kontakt elektryczny. Ten kontakt elektryczny wysyła sygnał do komputera samochodu, który informuje kierowcę o konieczności wymiany klocków hamulcowych.
Czujnik klocków hamulcowych jest ważny, ponieważ pozwala uniknąć sytuacji, w której klocki hamulcowe są zbyt zużyte i nie są w stanie skutecznie hamować samochodu. Może to prowadzić do sytuacji awaryjnych i zagrożenia bezpieczeństwa na drodze. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan klocków hamulcowych i wymieniać je, gdy to konieczne.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025