Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » zawieszenie i amortyzacja Audi Q5 (FYB, FYG) » zawieszenie pneumatyczne Audi Q5 (FYB, FYG)

zawieszenie pneumatyczne do AUDI Q5 (FYB, FYG)

wybierz typ samochodu AUDI Q5 (FYB, FYG) :
inne części z kategorii zawieszenie pneumatyczne pasujące do AUDI Q5 (FYB, FYG)
zawieszenie pneumatyczne

Zawieszenie pneumatyczne

Zawieszenie pneumatyczne jest wybierane przez najbardziej prestiżowych producentów samochodów, którzy wykorzystują tę technologię do modeli premium. Klienci zajmujący się remontowaniem swoich aut i pojazdów dla innych, często wybierają tego typu asortyment, ze względu na jego niezawodność i niezwykle zadowalające parametry oraz pracę. 

Jeśli stawiasz na wysoki komfort jazdy, zawsze kupuj jedynie najlepszej jakości części i elementy najważniejszych układów samochodu – w ten sposób zapewnisz sobie wygodę, zadowolenie i satysfakcję z użytkowania swojego auta. W tej kategorii znajdziesz produkty, które pozwolą Ci przemierzać drogi bez obaw o ich stan i nieprzyjemności z nim związane. Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z ofertą naszego sklepu E-Autopart.pl – zawsze gwarantujemy naszym klientom wyposażenie, którego sami chcielibyśmy używać!

Cena i żywotność zawieszenia


O tym, że cena zawieszenia pneumatycznego jest dużo wyższa od pozostałych konstrukcji, nie trzeba prawdopodobnie nikomu przypominać – jak o tym, że lepiej tłumi one wszystkie nierówności, dołki i wibracje. Ich cena może być dla wielu użytkowników mało atrakcyjna, jednak warto wiedzieć o tym, że wytrzymałość i żywotność jest także dużo dłuższa – wybierając sprawdzone i cenione produkty z naszej oferty, inwestycja szybko zwróci się nie tylko w komforcie i wygodzie, ale także ze względu na brak problemów z zawieszeniem oraz dużo mniejszą ilość awarii.

Zawieszenie pneumatyczne – budowa i niezbędne elementy


W skład układu zawieszenia pneumatycznego wchodzą m.in. takie elementy jak: zbiornik płynu wyposażony w czujnik, pompa, reduktor ciśnienia, zawór bezpieczeństwa wyposażony w czujnik ciśnienia, dwa korektory prześwitu (po jednym na oś), sfery hydropnaumatyczne (specjalne kule wypełnione azotem, posiadające membranę oddzielającą płyn hydrauliczny od gazu, ich ilość uzależniona jest od zaawansowania układu) i specjalny płyn do zawieszenia pneumatycznego.