Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » zawieszenie i amortyzacja Mercedes-benz T2/LN1 Kabina z silnikiem » zawieszenie pneumatyczne Mercedes-benz T2/LN1 Kabina z silnikiem

zawieszenie pneumatyczne do MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kabina z silnikiem

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kabina z silnikiem :
zawieszenie pneumatyczne

Zawieszenie pneumatyczne

Zawieszenie pneumatyczne jest wybierane przez najbardziej prestiżowych producentów samochodów, którzy wykorzystują tę technologię do modeli premium. Klienci zajmujący się remontowaniem swoich aut i pojazdów dla innych, często wybierają tego typu asortyment, ze względu na jego niezawodność i niezwykle zadowalające parametry oraz pracę. 

Jeśli stawiasz na wysoki komfort jazdy, zawsze kupuj jedynie najlepszej jakości części i elementy najważniejszych układów samochodu – w ten sposób zapewnisz sobie wygodę, zadowolenie i satysfakcję z użytkowania swojego auta. W tej kategorii znajdziesz produkty, które pozwolą Ci przemierzać drogi bez obaw o ich stan i nieprzyjemności z nim związane. Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z ofertą naszego sklepu E-Autopart.pl – zawsze gwarantujemy naszym klientom wyposażenie, którego sami chcielibyśmy używać!

Cena i żywotność zawieszenia


O tym, że cena zawieszenia pneumatycznego jest dużo wyższa od pozostałych konstrukcji, nie trzeba prawdopodobnie nikomu przypominać – jak o tym, że lepiej tłumi one wszystkie nierówności, dołki i wibracje. Ich cena może być dla wielu użytkowników mało atrakcyjna, jednak warto wiedzieć o tym, że wytrzymałość i żywotność jest także dużo dłuższa – wybierając sprawdzone i cenione produkty z naszej oferty, inwestycja szybko zwróci się nie tylko w komforcie i wygodzie, ale także ze względu na brak problemów z zawieszeniem oraz dużo mniejszą ilość awarii.

Zawieszenie pneumatyczne – budowa i niezbędne elementy


W skład układu zawieszenia pneumatycznego wchodzą m.in. takie elementy jak: zbiornik płynu wyposażony w czujnik, pompa, reduktor ciśnienia, zawór bezpieczeństwa wyposażony w czujnik ciśnienia, dwa korektory prześwitu (po jednym na oś), sfery hydropnaumatyczne (specjalne kule wypełnione azotem, posiadające membranę oddzielającą płyn hydrauliczny od gazu, ich ilość uzależniona jest od zaawansowania układu) i specjalny płyn do zawieszenia pneumatycznego.