Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » zawieszenie i amortyzacja Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) » zawieszenie resora piórowego Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_)

zawieszenie resora piórowego do FIAT DUCATO Platforma / podwozie (250_)

wybierz typ samochodu FIAT DUCATO Platforma / podwozie (250_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 49
Grubość 1 [mm] 44
nr EAN 5012759555989
cena brutto:
665.00 zł
 Kup
Projekt resora Resor piórowy
Projekt resora Resor paraboliczny
Strona zabudowy Oś tylna
Ilość piór resorów 1
Szerokość [mm] 70
Długość 1/Długość 2 [mm] 715/715
Numer artykułu zalecanego dodatku 77833
nr EAN 7394410118961
cena brutto:
997.00 zł
 Kup
Projekt resora Resor piórowy
Projekt resora Resor paraboliczny
Strona zabudowy Oś tylna
Wersja wzmocniona 
Ilość piór resorów 2
Szerokość [mm] 70
Długość 1/Długość 2 [mm] 715/715
Numer artykułu zalecanego dodatku 77833
nr EAN 7394410119470
cena brutto:
87.00 zł
 Kup
Przestrzegać danych technicznych 
Szerokość [mm] 71
Wysokość [mm] 90
Wymiar gwintu M14
Długość gwintu [mm] 62
cena brutto:
817.00 zł
 Kup
Projekt resora Resor piórowy
Projekt resora Resor paraboliczny
Strona zabudowy Oś tylna
Ilość piór resorów 2
Szerokość [mm] 70
Długość 1/Długość 2 [mm] 715/715
Numer artykułu zalecanego dodatku 77833
nr EAN 7394410134718
cena brutto:
819.00 zł
 Kup
Projekt resora Resor piórowy
Projekt resora Resor paraboliczny
Strona zabudowy Oś tylna
Ilość piór resorów 2
Szerokość [mm] 70
Długość 1/Długość 2 [mm] 715/715
Numer artykułu zalecanego dodatku 77833
nr EAN 7394410134817
Indeks: CZE LCCP04460
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Podkładka dystansowa, kolumna sprężyny
Nazwa: TALERZ SPRĘŻYNY AMORTYZATORA FIAT CITROEN
Opis: przód, Ducato Jumper Boxer 06-
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 50706256
Numer dostawcy: LCC P 04 460
Parametry:oś przednia na górze
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy przy "oczku" resora
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z przodu
nr EAN 4047437399020
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy po stronie nadwozia
nr EAN 4047437399044
cena brutto:
898.00 zł
 Kup
Projekt resora Resor piórowy
Projekt resora Resor paraboliczny
Strona zabudowy Oś tylna
Ilość piór resorów 1
Szerokość [mm] 70
Długość 1/Długość 2 [mm] 715/715
Numer artykułu zalecanego dodatku 77833
nr EAN 7394410118961
cena brutto:
80.00 zł
 Kup
Przestrzegać danych technicznych 
Szerokość [mm] 71
Wysokość [mm] 90
Wymiar gwintu M14
Długość gwintu [mm] 62
nr EAN 7394410118541
cena brutto:
589.99 zł
 Kup
Projekt resora Resor piórowy
Projekt resora Resor paraboliczny
Strona zabudowy Oś tylna
Wersja wzmocniona 
Ilość piór resorów 2
Szerokość [mm] 70
Długość 1/Długość 2 [mm] 715/715
Numer artykułu zalecanego dodatku 77833
nr EAN 7394410119470
cena brutto:
1,769.99 zł
 Kup
Projekt resora Resor piórowy
Projekt resora Resor paraboliczny
Strona zabudowy Oś tylna
Ilość piór resorów 2
Szerokość [mm] 70
Długość 1/Długość 2 [mm] 715/715
Numer artykułu zalecanego dodatku 77833
nr EAN 7394410134718
cena brutto:
1,716.00 zł
 Kup
Projekt resora Resor piórowy
Projekt resora Resor paraboliczny
Strona zabudowy Oś tylna
Ilość piór resorów 2
Szerokość [mm] 70
Długość 1/Długość 2 [mm] 715/715
Numer artykułu zalecanego dodatku 77833
nr EAN 7394410134817
Projekt resora Resor paraboliczny
nr EAN 5901655198089
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy z tyłu
Średnica wewnętrzna [mm] 28
średnica zewnętrzna [mm] 52
Długość [mm] 44
Materiał Stal
nr EAN 4040074108215
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy z przodu
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Średnica wewnętrzna [mm] 17
średnica zewnętrzna [mm] 67
Długość [mm] 87
Materiał Stal
nr EAN 4040074108222
FIAT DUCATO X250 (>2006) PEUGEOT BOXER X250 (>2006) CITROEN JUMPER X250 (>2006)
oś tylna
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1350009080
Numer dostawcy: ES-16-0009
FIAT DUCATO (>2006) PEUGEOT BOXER (>2006) CITROEN JUMPER (>2006)
oś tylna
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1355403080
Numer dostawcy: ES-16-0012
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy z tyłu
Wymagana ilość 4
średnica zewnętrzna [mm] 40,4
nr EAN 5902275100308
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z tyłu
Wymagana ilość 4
Materiał PU (poliuretan)
Średnica obudowy [mm] 36,0
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 5902275100339
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy po stronie nadwozia
Strona zabudowy z tyłu
nr EAN 5902275958855
RELAY / JUMPER / DUCATO / BOXER 06-
z przodu
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: 1357567080
Numer dostawcy: 5102CA
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zawieszenie resora piórowego

Zawieszenie resora piórowego


Resory piórowe to dla mechaniki niemal prastary zabytek mechaniki pojazdowej. Cześć została wynaleziona już w XIX wieku i wykorzystywana była do amortyzacji w powozach konnych – jak widać prostota niektórych części, gwarantuje satysfakcjonujące właściwości przez setki lat. Często nie doceniamy mało skomplikowanych rozwiązań, które sprawdzają się w większości sytuacji.

Zawieszenie resora piórowego z powodzeniem wykorzystywane jest do dziś, chociaż częściej można spotkać je m.in. w takich autach jak średniej wielkości pojazdy dostawcze – coraz rzadziej w samochodach osobowych. My jednak w dalszym ciągu posiadamy asortyment, który pozwoli wam na skompletowanie takich układów jak zawieszenie resora piórowego. Sklep E-Autoparts.pl to najlepszy wybór dla wymagających klientów, którzy oczekują najwyższej jakości asortymentu, ponieważ oferujemy tylko i wyłącznie sprawdzone marki będące liderem jakości na rynku. 

Resor piórowy – budowa i działanie


Główny element (czyli sam resor piórowy) jest wyprodukowany z płaskowników sprężynowych, które zostały wyprofilowane w odpowiedni sposób. Dlaczego nazwa odnosi się do liczby mnogiej i piór? Ponieważ w skład jednego resora wchodzi kilka elementów, z czego główne jest najdłuższe, a każde kolejne krótsze – są one oczywiście wycentrowane, dzięki czemu środek zawieszenia (miejsce najbardziej obciążone) jest maksymalnie wzmocnione. 

Połączone są one ze sobą za pomocą śruby, która przechodzi dokładnie przez środek resorów i stalowych opasek ściągających – wszystko przymocowane jest do belki lub mostu napędowego. Chociaż opis może wydawać się skomplikowany, to zawieszenie jest skonstruowane w tak prosty sposób, że nawet osoby bez zaawansowanej wiedzy mechanicznej, bez problemu poradziłyby sobie z ich wymiany przy użyciu odpowiednich narzędzi.