Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Acura » układ kierowniczy Acura MDX (YD2) » zbiorniczek wyrównawczy oleju hydraulicznego Acura MDX (YD2)

zbiorniczek wyrównawczy oleju hydraulicznego do ACURA MDX (YD2)

wybierz typ samochodu ACURA MDX (YD2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
BMW E81, E83, E84, E87, E90, E91, E92, E93
dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 32416851218
Numer dostawcy: AT22795
Kod GTU: GTU_07
Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,203
nr EAN 4027816470175
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zbiorniczek wyrównawczy oleju hydraulicznego
Zbiorniczek wyrównawczy oleju wspomagania układu kierowniczego w samochodzie jest ważnym elementem systemu wspomagania kierownicy. Jest to mały zbiorniczek, który zazwyczaj znajduje się w okolicy pompy wspomagania lub w okolicy skrzyni biegów, w którym znajduje się olej wspomagania.

Z
biorniczek wyrównawczy oleju wspomagania układu kierowniczego jest odpowiedzialny za utrzymanie stałego poziomu oleju w układzie. Głównym zadaniem zbiorniczka wyrównawczego oleju wspomagania układu kierowniczego jest zapewnienie stałego ciśnienia oleju w układzie wspomagania. Gdy układ wspomagania jest włączony, pompa wspomagania wytwarza ciśnienie oleju, który jest następnie przesyłany do układu kierowniczego. Gdy układ przestaje być aktywny, olej wraca do zbiorniczka wyrównawczego, co zapewnia stały poziom oleju w układzie. Zbiorniczek wyrównawczy oleju wspomagania układu kierowniczego jest ważnym elementem systemu wspomagania kierownicy, ponieważ zapewnia stały poziom oleju w układzie.

W
przypadku uszkodzenia zbiorniczka wyrównawczego oleju wspomagania układu kierowniczego, może to prowadzić do awarii układu wspomagania kierownicy. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan zbiorniczka wyrównawczego oleju wspomagania układu kierowniczego w samochodzie.