Strona zabudowy | z tyłu | |
Materiał | Aluminium |
Strona zabudowy | z przodu z lewej | |
Materiał | Stal |
Strona zabudowy | z przodu | |
obrobiony mechanicznie | z otworem (otworami) dla dyszy płynu czyszczącego | |
obrobiony mechanicznie | z otworem / otworami do systemu asystenta parkowania | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
Rok modelowy do | 2010 |
Strona zabudowy | z przodu | |
obrobiony mechanicznie | z otworem (otworami) dla dyszy płynu czyszczącego | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
Rok modelowy do | 2010 |
Strona zabudowy | z prawej | |
obrobiony mechanicznie | z otworem (otworami) dla wentylacji | |
Kolor | czarny | |
Rok modelowy do | 2010 |
Strona zabudowy | z lewej | |
obrobiony mechanicznie | bez otworu (otworów) dla wentylacji | |
Kolor | czarny | |
Rok modelowy do | 2010 |
Strona zabudowy | z prawej | |
obrobiony mechanicznie | bez otworu (otworów) dla wentylacji | |
Kolor | czarny | |
Rok modelowy do | 2010 |
Ilość biegunów | 3 | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Kolor obudowy | czarny | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem mocującym | |
nr EAN | 4082300785227 |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
Długość [mm] | 40,85 | |
Szerokość [mm] | 22 | |
Wysokość [mm] | 26,3 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Średnica [mm] | 15,48 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 5902659735485 |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
Kolor | czarny | |
Kod koloru | 9B9 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 5902659735492 |
Ciężar netto [g] | 20 | |
nr EAN | 5902048925077 |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | |
Kolor | czarny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
dla numeru OE | 3C0 919 275 S |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
Długość [mm] | 40,85 | |
Szerokość [mm] | 22 | |
Wysokość [mm] | 26,3 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Średnica [mm] | 15,48 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 3276428900001 |
Strona zabudowy | z przodu z lewej | |
parzyste numery artykułów | 0381592 | |
nr EAN | 5410909483371 |
Strona zabudowy | z przodu po prawej | |
parzyste numery artykułów | 0381591 | |
nr EAN | 5410909483388 |
Długość [mm] | 36 | |
Szerokość [mm] | 23 | |
Wysokość [mm] | 31 | |
Kolor | czarny | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | |
Powierzchnia | zagruntowany | |
Ilość połączeń | 3 | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | ||
Numer artykułu zalecanego dodatku | V99-72-0002 | |
Ciężar [kg] | 0,029 | |
nr EAN | 4046001547515 |
Najprawdopodobniej jesteś tutaj z jednego ważnego powodu. Twój zderzak został uszkodzony lub zniszczony przez ciebie, czy innego nieostrożnego kierowcę. Cóż, zderzak samochodowy do tego służy. Chroni inne znaczące elementy samochodu, będąc przy tym najbardziej narażony na uszkodzenia. Mniejsze uszkodzenia wpływają jedynie na estetyczne akcepty twojego auta, co jednakże w niektórych sytuacjach może być zmartwieniem. W naszej ofercie uświadczysz szeroką ofertę zderzaków samochodowych w rozsądnych cenach. Zobacz, co opracowaliśmy dla Ciebie!
Jak zdążyłeś się zorientować, zderzaki samochodowe są integracyjnymi elementami samochodów. Znajdują się z przodu jak i tyłu auta. Celem jego istnienia jest łagodzenie wszelakich skutków zderzeń, stłuczek, potrąceń czy kolizji. W wielu modelach producenci tworzą z nich cechę charakterystyczną dla danego modelu samolotu. Pod widocznymi warstwami plastiku znajduje się niewidoczny, choć najważniejszy element zderzaków samochodowych - kształtownik. Stworzony ze stali i ulokowany w jego centralnej części. Powoduje to, że tak samo zderzak przedni oraz zderzak tylni są wyznacznikami początku i końca konstrukcji pojazdu. Sprawia to, że zderzaki samochodowe ochronią pozostałe, znajdujące się za nim elementy konstrukcyjne podczas kontaktu z krawężnikiem lub stłuczki parkingowej. Jednakże wszystkie zalety wynikające z istnienia zderzaków występują przy zachowaniu niskiej prędkości podróży. Zderzaki samochodowe nie spełnią swojej funkcji ochronny samochodu i zdrowia przy wyższych, autostradowych prędkościach.
Zderzak do samochodu, co trzeba przyznać, jest najpopularniejszą częścią ulegającą uszkodzeniu przy jakiekolwiek kolizji, Akcept bycia przeważnie pierwszą powierzchnią uderzającą w jakąkolwiek powierzchnię sprawia, że wszelkie zadrapania, wgniecenia czy pęknięcia to norma przebiegu użytkowania każdego zderzaka. Przeważnie wynikające z ruchu miejskiego, gdzie już jedna nieroztropna decyzja spowoduje usterkę zderzaka samochodowego. Wszelkie uszkodzenia zawsze można próbować naprawiać dostępnymi technikami, lub zdecydować się na łatwiejszą i przystępną cenowo opcję wymiany elementu zderzaka na nowy.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023