Rok prod. od | 200410 |
Rok prod. do | 200704 |
Zasilanie paliwem | dla pojazdów bez systemu przelewu paliwa |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 4047025493482 |
Rok prod. od | 200802 |
TECDOC-Nr silnika | 21314 |
Długość [mm] | 200 |
Szerokość [mm] | 129 |
Wysokość [mm] | 154 |
nr EAN | 5012759472040 |
Rok prod. od | 200802 |
TECDOC-Nr silnika | 21314 |
Norma emisji spalin | Euro 5 |
Długość [mm] | 200 |
Szerokość [mm] | 129 |
Wysokość [mm] | 154 |
nr EAN | 5012759495896 |
Ciśnienie [bar] | 3 |
Tryb pracy | elektryczny |
Wydatek [l/h] | 100 |
Ciężar [kg] | 0,944 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379084265 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez filtra wstępnego |
Kod silnika | ES9A |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z regulatorem ciśnienia |
nr EAN | 4082300779370 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem wstępnym |
Kod silnika | ES9A |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z regulatorem ciśnienia |
nr EAN | 4082300779387 |
Dla numeru OE | 15 25.N7 |
Dla numeru OE | 1525KJ |
Tryb pracy | elektryczny |
Zasilanie paliwem | dla pojazdów bez systemu przelewu paliwa |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 |
Wydatek [l/h] | 100 |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
TECDOC-Nr silnika | 21314 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | nie dla zastosowań w warunkach wysokiego zapylenia |
Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 154 |
Długość całkowita [mm] | 193 |
Natężenie prądu do [A] | 8 |
Ilość połączeń | 1 |
Ciśnienie [bar] | 3,5 |
Ciśnienie [psi] | 50,75 |
Napięcie [V] | 13,5 |
Techniczny numer informacyjny | SI 1229 |
TECDOC-Nr silnika | 21314 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z zewnętrznym filtrem paliwa |
Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 129,15 |
Długość całkowita [mm] | 208 |
Natężenie prądu do [A] | 8 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciśnienie [bar] | 3,6 |
Ciśnienie [psi] | 52,2 |
Napięcie [V] | 13,5 |
Techniczny numer informacyjny | SI 1229 |
Rok prod. od | 200410 |
Rok prod. do | 200704 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Ciężar [kg] | 1,18 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj paliwa | benzyna |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii zespół zasilajacy, kompletny do Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) produkowanego od 2004.09
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 207 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii zespół zasilajacy, kompletny do Citroën C5 II Break (RE_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na zespół zasilajacy, kompletny do Citroën C5 II Break (RE_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2004.09, i mocy silnika 207 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025