
| Szerokość [mm] | 25,0 | 
| Ilość zębów | 160 | 
| Powierzchnia | pokryty | 
| Ciężar [kg] | 1,9 | 
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816370215 | 

| Ilość zębów | 160 | 
| Długość [mm] | 1524 | 
| Szerokość [mm] | 25 | 
| Podziałka zębów [mm] | 9,525 | 
| Liczba rolek kierunkowych | 4 | 
| nr EAN | 4047025628716 | 

| Długość [mm] | 1524 | 
| Ilość zębów | 160 | 
| Szerokość [mm] | 25 | 
| Podziałka zębów [mm] | 9,525 | 
| z rolkami | 4 | 
| nr EAN | 4047025639354 | 

| Długość opakowania [cm] | 26,5 | 
| Szerokość opakowania [cm] | 16,5 | 
| Wysokość opakowania [cm] | 9,5 | 
| Ciężar [kg] | 1,96 | 
| Ilość zębów | 160 | 
| Szerokość [mm] | 25 | 
| nr EAN | 4010858576233 | 

| Długość opakowania [cm] | 28 | 
| Szerokość opakowania [cm] | 17,5 | 
| Wysokość opakowania [cm] | 24 | 
| Ilość zębów | 160 | 
| Ciężar [kg] | 2,863 | 
| Szerokość [mm] | 25 | 
| nr EAN | 4010858576684 | 

| Długość opakowania [cm] | 26,5 | 
| Szerokość opakowania [cm] | 16,5 | 
| Wysokość opakowania [cm] | 9,5 | 
| Ciężar [kg] | 1,98 | 
| 2 paski | |
| Szerokość 2 [mm] | 9,2 | 
| Liczba zębów 2 | 59 | 
| Szerokość 1 [mm] | 25 | 
| Liczba zębów 1 | 160 | 
| Opcja wyposażenia | BELT IN OIL | 
| nr EAN | 4010858157678 | 

| Długość opakowania [cm] | 28 | 
| Szerokość opakowania [cm] | 17,5 | 
| Wysokość opakowania [cm] | 31 | 
| Ciężar [kg] | 3,01 | 
| Szerokość 1 [mm] | 25 | 
| Szerokość 2 [mm] | 9,2 | 
| 2 paski | |
| Liczba zębów 2 | 59 | 
| Liczba zębów 1 | 160 | 
| Opcja wyposażenia | BELT IN OIL | 
| nr EAN | 4010858998219 | 

| nr EAN | 8021787051971 | 

| nr EAN | 8021787095289 | 

| Ilość zębów | 160 | 
| Szerokość [mm] | 25,0 | 
| Liczba pasków | 1 | 
| Ciężar [kg] | 2,28 | 
| dla numeru artykułu | A224 | 

| Szerokość [mm] | 25,0 | 
| Ilość zębów | 160 | 
| Powierzchnia | pokryty | 
| Ciężar [kg] | 1,9 | 
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816370215 | 

| Ilość zębów | 160 | 
| Ciężar [kg] | 2,63 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | 
| dla numeru OE | 03L 198 119 F S1 | 
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816451167 | 

| Przestrzegać danych technicznych | |
| nr EAN | 5414465211201 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | 
| Przestrzegać danych technicznych | |
| nr EAN | 5414465463372 | 

| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu | 
| Szerokość 1 [mm] | 25 | 
| Liczba zębów 1 | 160 | 
| nr EAN | 8032747132074 | 

| Liczba pasków | 1 | 
| Szerokość [mm] | 25 | 
| Ilość zębów | 160 | 
| Ilość rolek napinających | 1 | 
| Ilość rolek nawrotnych | 3 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym | 
| nr EAN | 4250093483754 | 

| Liczba pasków | 1 | 
| Szerokość [mm] | 25 | 
| Ilość zębów | 160 | 
| Ilość rolek napinających | 1 | 
| Ilość rolek nawrotnych | 3 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym | 
| nr EAN | 4250093483877 | 

| Liczba zębów 1 | 160 | 
| Szerokość 1 [mm] | 25,00 | 
| uwzględnić informację serwisową | |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
| nr EAN | 4005108812582 | 

| Liczba zębów 1 | 160 | 
| Szerokość 1 [mm] | 25,00 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | 
| uwzględnić informację serwisową | |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
| nr EAN | 4005108827852 | 

| Ilość zębów | 160 | 
| Pas napędowy | z trapezowym profilem zębów | 
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VKN 1000 | 
| Szerokość pasa [mm] | 25 | 
| nr EAN | 7316575494889 | 

| Ilość zębów | 160 | 
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VKN 1000 | 
| Szerokość pasa [mm] | 25 | 
| nr EAN | 7316575608033 | 

Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.
Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025