Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Iveco » silnik Iveco STREETWAY » sterowanie silnikiem Iveco STREETWAY » pasek rozrządu i części wspólpracujące Iveco STREETWAY » zestaw paska rozrządu Iveco STREETWAY

zestaw paska rozrządu do IVECO STREETWAY

wybierz typ samochodu IVECO STREETWAY:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość zębów 137
Długość [mm] 1305
Szerokość [mm] 25
Liczba rolek kierunkowych 2
nr EAN 4047025478465
Długość [mm] 1305
Ilość zębów 137
Szerokość [mm] 25
Podziałka zębów [mm] 9,525
z rolkami 2
nr EAN 4047025517935
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 0,82
Ilość zębów 137
Szerokość [mm] 25
nr EAN 4010858797423
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 31
Ilość zębów 137
Ciężar [kg] 1,637
Szerokość [mm] 25
nr EAN 4010858769789
cena brutto:
200.99 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787121001
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787121018
cena brutto:
255.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787249262
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787249279
Ilość zębów 137
Szerokość [mm] 25,0
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu C129
nr EAN 8430632500166
cena brutto:
192.00 zł
 Kup
Ilość zębów 137
Szerokość [mm] 25,0
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 0,93
dla numeru artykułu KD016
Ilość zębów 137
Ciężar [kg] 1,63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
dla numeru OE 0831.V4 S1
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816327264
Status produktu: Normalny
nr EAN 5414465979095
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 5414465981548
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Liczba zębów 1 137
Szerokość 1 [mm] 25,4
nr EAN 8032747067017
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 25,0
Ilość zębów 137
z rolkami 2
nr EAN 4250093481392
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 25,4
Ilość zębów 137
z rolkami 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łańcuchem rozrządu (dla wałka rozrządu)
alternatywnie 
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4250093485741
cena brutto:
190.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 137
Szerokość 1 [mm] 25,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108341716
Liczba zębów 1 137
Szerokość 1 [mm] 25,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108599469
cena brutto:
193.00 zł
 Kup
Ilość zębów 137
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego VKN 1005
Szerokość pasa [mm] 25
nr EAN 7316572473610
Ilość zębów 137
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego VKN 1005
Szerokość pasa [mm] 25
nr EAN 7316574358045
cena brutto:
185.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 137
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 2
Masa [g] 804
Szerokość 1 [mm] 25
nr EAN 3413520609474
Liczba zębów 1 137
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 2
Masa [g] 1669
Szerokość 1 [mm] 25
nr EAN 3413521124402
Ilość zębów 137
Ciężar [kg] 1,63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688646439
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.