Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » silnik Citroën JUMPY II Furgon » sterowanie silnikiem Citroën JUMPY II Furgon » pasek rozrządu i części wspólpracujące Citroën JUMPY II Furgon » zestaw paska rozrządu Citroën JUMPY II Furgon

zestaw paska rozrządu do CITROËN JUMPY II Furgon

wybierz typ samochodu CITROËN JUMPY II Furgon:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość zębów 116
Długość [mm] 1105
Szerokość [mm] 25,4
Liczba rolek kierunkowych 2
nr EAN 4047025478304
Długość [mm] 1105
Ilość zębów 116
Szerokość [mm] 25,4
Podziałka zębów [mm] 9,525
z rolkami 2
nr EAN 4047025517676
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 7
Ciężar [kg] 0,87
Ilość zębów 116
Szerokość [mm] 25,4
nr EAN 4010858572082
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 116
Ciężar [kg] 1,89
Szerokość [mm] 25,4
nr EAN 4010858800055
cena brutto:
164.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787095418
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787096682
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787249293
Ilość zębów 116
Szerokość [mm] 29,0
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 1,80
dla numeru artykułu C147
Szerokość [mm] 25,4
Ilość zębów 116
Ciężar [kg] 0,648
dla numeru OE 0831.W1
nr EAN 4027816374602
Status produktu: Normalny
nr EAN 5414465111778
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 5414465385476
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 25
Ilość zębów 116
z rolkami 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
Wersja M14x1,5
nr EAN 4250093484829
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 25
Ilość zębów 116
z rolkami 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
Wersja M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łańcuchem rozrządu (dla wałka rozrządu)
alternatywnie 
nr EAN 4250093485734
cena brutto:
222.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 116
Szerokość 1 [mm] 25,40
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108828484
Liczba zębów 1 116
Szerokość 1 [mm] 25,40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108996770
Indeks: PSA 0831W1
Marka: PSA Peugeot Citroen
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw paska rozrządu
Nazwa: ZESTAW ROZRZĄDU (Z PASKIEM) CITROEN PEUGEOT
Opis: sil. 2,0HDi 16V DW10CTED4 163KM C4, C4 PICASSO, C5 , C8, JUMPY III, 308, 3008, 407, 5008, 807, EXPERT III
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 0831W1
Numer dostawcy: 0831W1
Parametry:Ilość zębów : 116
cena brutto:
223.00 zł
 Kup
Ilość zębów 116
Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
Szerokość pasa [mm] 25,4
nr EAN 7316575356446
Ilość zębów 116
Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
Szerokość pasa [mm] 25,4
nr EAN 7316575888770
Liczba zębów 1 116
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 2
Masa [g] 1785
Szerokość 1 [mm] 25
nr EAN 3413521385414
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.