Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » silnik Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) » sterowanie silnikiem Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) » pasek rozrządu i części wspólpracujące Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) » zestaw paska rozrządu Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T)

zestaw paska rozrządu do MITSUBISHI L200 / TRITON (KA_T, KB_T)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI L200 / TRITON (KA_T, KB_T):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość zębów 163
Ilość zębów 99
Ciężar [kg] 1,540
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
nr EAN 5050063473025
Ciężar [kg] 2,870
dla numeru OE 1145A019 S1
nr EAN 5050063203387
Ilość zębów 154
Liczba zębów 2 99
Długość [mm] 1467
Długość 2 [mm] 792
Szerokość [mm] 25,4
Szerokość 2 [mm] 19
Podziałka zębów [mm] 9,525
Podziałka zębów [mm] 8
Liczba rolek kierunkowych 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z elementem napinającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z amortyzatorem, rolka napinacza
nr EAN 4047025477123
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 0,73
Ilość zębów 99
Szerokość [mm] 19
nr EAN 4010858797522
cena brutto:
519.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787095838
cena brutto:
350.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787095821
Długość [mm] 792
Szerokość [mm] 19,0
Ilość zębów 99
Powierzchnia pokryty
Ciężar [kg] 0,49
nr EAN 4027816261148
Ilość zębów 163
Ilość zębów 99
Ciężar [kg] 0,980
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
nr EAN 4054224020227
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
nr EAN 5414465194382
cena brutto:
695.00 zł
 Kup
Liczba pasków 2
Liczba zębów 1 154
Szerokość 1 [mm] 25,40
Liczba zębów 2 99
Szerokość 2 [mm] 19,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108891853
cena brutto:
548.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 154
Liczba zębów 2 99
Szerokość 1 [mm] 25
Szerokość 2 [mm] 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z amortyzatorem, rolka napinacza
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
nr EAN 7316574956340
cena brutto:
369.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 99
Liczba zębów 2 154
Szerokość 1 [mm] 19
Szerokość 2 [mm] 25
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
nr EAN 7316575285555
cena brutto:
536.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 154
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 4
Masa [g] 2111
Szerokość 1 [mm] 25,4
nr EAN 3413521160820
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.