Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen TRANSPORTER T4 Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7 » sterowanie silnikiem Volkswagen TRANSPORTER T4 Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7 » pasek rozrządu i części wspólpracujące Volkswagen TRANSPORTER T4 Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7 » zestaw paska rozrządu Volkswagen TRANSPORTER T4 Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7

zestaw paska rozrządu do VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 1161
Ilość zębów 122
Szerokość [mm] 26
Podziałka zębów [mm] 9,525
nr EAN 4047025517591
Długość [mm] 1324
Ilość zębów 139
Szerokość [mm] 25,4
Podziałka zębów [mm] 9,525
z rolkami 1
nr EAN 4047025517492
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 7
Ciężar [kg] 0,7
Ilość zębów 122
Szerokość [mm] 26,4
nr EAN 4010858792664
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 7
Ciężar [kg] 0,636
Ilość zębów 122
Szerokość [mm] 26,4
nr EAN 4010858796600
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 122
Ciężar [kg] 1,988
Szerokość [mm] 26,4
nr EAN 4010858767198
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 122
Ciężar [kg] 2,11
Szerokość [mm] 26,4
nr EAN 4010858797232
cena brutto:
297.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787030570
cena brutto:
128.01 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787531886
Ilość zębów 136
Szerokość [mm] 25,4
Liczba pasków 1
Długość [mm] 1295
dla numeru artykułu C117
nr EAN 8430632500128
Ilość zębów 136
Szerokość [mm] 25,4
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu C119
nr EAN 8430632500234
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 26,5
Ilość zębów 122
z rolkami 1
alternatywnie 
nr EAN 4250093481361
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 27
Ilość zębów 122
z rolkami 1
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4250093481941
cena brutto:
125.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 122
Szerokość 1 [mm] 26,50
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108306562
cena brutto:
180.99 zł
 Kup
Liczba zębów 1 122
Szerokość 1 [mm] 26,50
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108306760
Liczba zębów 1 122
Szerokość 1 [mm] 26,50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108840820
Liczba zębów 1 122
Szerokość 1 [mm] 26,50
Tylko w połączeniu z 023 109 111 D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108839251
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.