Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD » sterowanie silnikiem Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD » pasek rozrządu i części wspólpracujące Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD » zestaw paska rozrządu Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD

zestaw paska rozrządu do VOLKSWAGEN TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość zębów 145
Długość [mm] 1381
Szerokość [mm] 25
Podziałka zębów [mm] 9,525
Liczba rolek kierunkowych 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca nie dla zastosowań w warunkach wysokiego zapylenia
nr EAN 4047026097153
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 1,32
Ilość zębów 145
Szerokość [mm] 25
nr EAN 4010858004125
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 1,4
2 paski 
Szerokość 2 [mm] 10,2
Liczba zębów 2 50
Szerokość 1 [mm] 25
Liczba zębów 1 145
Opcja wyposażenia BELT IN OIL
nr EAN 4010858157685
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pompy wodnej
nr EAN 5414465833816
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca niezałączana pompa wodna
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5400608115086
cena brutto:
409.00 zł
 Kup
Przestrzegać danych technicznych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pompy wodnej
Urządzenia napędzane agregat napędzany: pompa wodna
Urządzenia napędzane agregat napędzany: wałek rozrządu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca niezałączana pompa wodna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 25
Ilość zębów 145
z rolkami 3
nr EAN 4250093484751
cena brutto:
309.00 zł
 Kup
Ilość zębów 145
Szerokość pasa [mm] 25
nr EAN 7316576877322
Ilość zębów 145
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym stykiem wyłączającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca załączana pompa wodna
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Materiał wirnika pompy wody Tworzywo sztuczne
Szerokość pasa [mm] 25
nr EAN 7316577429971
Ilość zębów 145
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego styku wyłączającego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca niezałączana pompa wodna
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Materiał wirnika pompy wody Metal
Szerokość pasa [mm] 25
nr EAN 316577910882
Jednostkaszt.
Ilość zębów145
Szerokość pasa [mm]25
EAN7316579960212
StanFabrycznie nowy
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.