Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Skoda » paski napędowe Skoda » pasek wieloklinowy Skoda » zestaw paska wielorowkowego Skoda

zestaw paska wielorowkowego do SKODA

wybierz model samochodu SKODA:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Agregaty/rolki zawiera rolkę napinającą
Agregaty/rolki z rolka kierunkową
Długość opakowania [cm] 34
Szerokość opakowania [cm] 24
Wysokość opakowania [cm] 15
Ciężar [kg] 1,236
nr EAN 4010858588908
Status produktu: Normalny
nr EAN 5414465073502
Status produktu: Normalny
nr EAN 5414465073823
Status produktu: Normalny
nr EAN 5414465080265
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego GAT4955A
nr EAN 5414465083907
Koła pasowe z kołem pasowym wału korbowego
nr EAN 5400608103304
Koła pasowe z kołem pasowym wału korbowego
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego GAT4955A
nr EAN 5400608103311
Długość 1 [mm] 1835
Ilość żeber 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870552633
Długość 1 [mm] 1795
Ilość żeber 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870552381
Długość 1 [mm] 1795
Ilość żeber 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870552374
Długość [mm] 1795
Szerokość [mm] 24,92
Ilość żeber 7
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316575923686
Długość [mm] 1832
Szerokość [mm] 24,92
Ilość żeber 7
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316572899786
Długość [mm] 1795
Szerokość [mm] 24,92
Ilość żeber 7
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316579341462
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska wieloklinowego


Zestaw paska wieloklinowego zawiera niezbędne części do naprawy napędu pasowego w samochodzie. Zazwyczaj w skład zestawu napędu paska wieloklinowego wchodą: pasek wieloklinowy, rolka napinająca, rolka prowadząca. Zestawy pasków wieloklinowych mogą czasem też zawierać napinacz hydrauliczny, zestaw śrub, koło pasowe. Napęd paska wieloklinowego odpowiada za przekazanie napędu z wału korbowego silnika smochodowego na pozostały osprzęt silnika, taki jak sprężarka klimatyzacji, alternator. Stan techniczny napędu paska wieloklinowego jest więc ważny szczególnie dla zapewnienia produkcji prądu elektrycznego. Jego pogorszenie może oznaczać niedoładowanie akumulatora, a co za tym idzie, późniejsze problemy z rozruchem pojazdu.


Dlaczego warto wymienić zestaw paska wieloklinowego


zestaw paska wieloklinowegoWymiana całego zestawu jest korzystna głównie z powodu zapewnienia dłuższej żywotności tego komponentu silnika. Można oczywiście wymienić sam pasek wieloklinowy, ale skoro czas pracy dobiegł końca, można domniemywać, że pozostałe elementy zestawu paska wieloklinowego także moga być już zużyte. Założenie nowego paska na stary komplet rolek, może spowodować przyspieszone zużycie paska z powodu luzów na rolkach, lub niedostatecznym napięciu paska w trakcie pracy. Oczywiście jedorazowy wydatek przy zakupie całego zetstawu paska wieloklinowego jest wyższy, ale w ostatecznej kalkulacji jest to lepsze rozwiązanie, niż cykliczna wymiana poszczególnych elementów zestawu.

 

Jak często wymieniać zestaw paska wieloklinowego


Należy się kierować zasadą, że przy pierwszych niedomaganiach układu napędu paska wieloklinowego, należy zlecić jego wymianę na nowy. Problemy z napędem paska mogą się objawiać w głośnej pracy rolek, ślizganiem się paska podczas pracy, szczególnie przy dużej wilgotności otoczenia. Trudno powiedzieć jednoznacznie jaka jest żywotność całego układu napędu paska wieloklionowego, ale można przyjąć, że typowy czas pracy zestawu wynosi 120-150 tysięcy kilometrów.