Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » sprzęgło Ford FIESTA VI (CB1, CCN) » zestaw sprzęgła Ford FIESTA VI (CB1, CCN)

zestaw sprzęgła do FORD FIESTA VI (CB1, CCN)

wybierz typ samochodu FORD FIESTA VI (CB1, CCN):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 240
Dopasowanie z automatycznym nastawianiem
nr EAN 4005108838674
Średnica [mm] 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wysprzęglikiem centralnym
Dopasowanie z automatycznym nastawianiem
nr EAN 4005108818652
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wysprzęglikiem centralnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołem zamachowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Dopasowanie z automatycznym nastawianiem
Liczba otworów do mocowania 6
nr EAN 4014870645878
Średnica [mm] 240
Ilość zębów 26
alternatywny zestaw naprawczy 3000 950 723
nr EAN 4013872808472
Nowa część 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołem zamachowym
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Liczba otworów do mocowania 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Moment dokręcenia [Nm] 60
Kąt dokręcenia [stopień] 50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dociskiem sprzęgła
Siła wyrzutu [N] 7500
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śruby zabezpieczającej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tarczą sprzęgła
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 240
Ilość zębów 26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wysprzęglikiem centralnym
Liczba otworów mocujących wysprzęglika centralnego 3
otwór Ø [mm] 31
Materiał Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika
Sposób montażu przewód ze złączem crimp
Ciężar [kg] 17,8
nr EAN 3276428374611
Nowa część 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołem zamachowym
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Liczba otworów do mocowania 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Moment dokręcenia [Nm] 60
Kąt dokręcenia [stopień] 50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dociskiem sprzęgła
Siła wyrzutu [N] 7500
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śruby zabezpieczającej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tarczą sprzęgła
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 240
Ilość zębów 26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wysprzęglikiem centralnym
Liczba otworów mocujących wysprzęglika centralnego 3
otwór Ø [mm] 31
Materiał Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika
Sposób montażu przewód ze złączem crimp
Ciężar [kg] 17,84
nr EAN 3276428374697
cena brutto:
635.00 zł
 Kup
Nowa część 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dociskiem sprzęgła
średnica zewnętrzna [mm] 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tarczą sprzęgła
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 240
Ilość zębów 26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska oporowego
Ciężar [kg] 5,73
nr EAN 3276428325088
Nowa część 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dociskiem sprzęgła
średnica zewnętrzna [mm] 241
Siła wyrzutu [N] 7500
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tarczą sprzęgła
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 240
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 160
Ilość zębów 26
Profil piasty 29 x 26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wysprzęglikiem centralnym
Liczba otworów mocujących wysprzęglika centralnego 3
otwór Ø [mm] 31
Ciężar [kg] 6,04
nr EAN 3276428344911
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw sprzęgła

Informacje o częściach samochodowych: sprzęgło

sprzęgła najtaniej w e-autoparts.pl

Sprzęgło samochodowe jest elementem pojazdu odpowiedzialnym za przeniesienie momentu obrotowego wału korbowego silnika na wałek skrzyni biegów. Jest to jeden z bardziej eksploatowanych podzespołów współczesnego samochodu. Wzrastające moce silników wymuszają na konstruktorach sprzęgieł samochodowych stałe ulepszanie ich konstrukcji. W skład typowego sprzęgła wchodzą takie elementy, jak: tarcza sprzęgła, tarcza dociskowa i łożysko wysprzęglające.

W zależności od sposobu wykonania, można wyodręgnić dwa główne typy sprzęgieł: ze sprężynami w tarczy sprzęgłowej i o sztywnej tarczy sprzęgłowej. Sposób wysprzęglania sprzęgła może być mechaniczny, za pomocą linki sprzęgła, oraz hydrauliczny, za pomocą pompy sprzęgła i siłownika hydraulicznego sprzęgła. W nowoczesnych sprzęgłach, siłownik sprzęgła i łożysko sprzęgłowe występuje jako jedna część o nazwie hydrauliczne łożysko wyciskowe. Podczas wymiany sprzęgła zaleca się również wymianę hydraulicznego łożyska wyciskowego.
Podstawą takiego zalecenia jest to, że zużycie sprzęgła uprawdopodobnia również zużycie hydraulicznego łożyska wyciskowego. Sama wymiana sprzęgła jest operacją dosyć kosztowną ze względu na pracochłonność i pozorna oszczędność w postaci ominięcia jednoczesnej wymiany hydraulicznego łożyska wyciskowego może skończyć się koniecznością jego rychłej wymiany z poniesieniem całości kosztów robocizny jeszcze raz.

Do światowych liderów w produkcji sprzęgieł należą z pewnościa firmy Sachs i Luk. Sprzęgła Sachs są niezwykle cenione przez fachowców z branży motoryzacyjnej. Również sprzęgła LUK mają swoich zwolenników. Oprócz tych dwóch marek, można spotkać sprzęgła Valeo, sprzęgła Quinton, sprzęgła Exedy,

sprzęgło Sachs sprzęgło LUK
sprzęgło Kager sprzęglo Valeo
sprzęgło Exide sprzęgło Aisin
sprzęgło Mecarm sprzęgło KM Germany
sprzęgło Maxgear sprzęgło Quinton

informacje dodatkowe: