Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » sprzęgło Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) » zestaw sprzęgła Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR)

zestaw sprzęgła do FORD SCORPIO II Turnier (GNR, GGR)

wybierz typ samochodu FORD SCORPIO II Turnier (GNR, GGR):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Jakość ECO
wieloczęściowy trzyczęściowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem oporowym
Średnica [mm] 239
Ilość zębów 21
nr EAN 5411450692212
średnica zewnętrzna [mm] 236,0
Ilość zębów 21
wieloczęściowy trzyczęściowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Ze smarem syntetycznym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem oporowym
Ciężar [kg] 7,400
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5050063593808
cena brutto:
301.01 zł
 Kup
Średnica [mm] 225
Średnica wewnętrzna [mm] 140
Średnica zabudowy [mm] 280
Średnica otworu centrującego [mm] 29
Ilość zębów 21
nr EAN 8033001089523
Średnica [mm] 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem oporowym
nr EAN 4005108419637
Średnica [mm] 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem oporowym
nr EAN 4005108143129
cena brutto:
411.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 225
Ilość zębów 21
Pojedyncze części, patrz: lista części 
nr EAN 4013872364077
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw sprzęgła

Informacje o częściach samochodowych: sprzęgło

sprzęgła najtaniej w e-autoparts.pl

Sprzęgło samochodowe jest elementem pojazdu odpowiedzialnym za przeniesienie momentu obrotowego wału korbowego silnika na wałek skrzyni biegów. Jest to jeden z bardziej eksploatowanych podzespołów współczesnego samochodu. Wzrastające moce silników wymuszają na konstruktorach sprzęgieł samochodowych stałe ulepszanie ich konstrukcji. W skład typowego sprzęgła wchodzą takie elementy, jak: tarcza sprzęgła, tarcza dociskowa i łożysko wysprzęglające.

W zależności od sposobu wykonania, można wyodręgnić dwa główne typy sprzęgieł: ze sprężynami w tarczy sprzęgłowej i o sztywnej tarczy sprzęgłowej. Sposób wysprzęglania sprzęgła może być mechaniczny, za pomocą linki sprzęgła, oraz hydrauliczny, za pomocą pompy sprzęgła i siłownika hydraulicznego sprzęgła. W nowoczesnych sprzęgłach, siłownik sprzęgła i łożysko sprzęgłowe występuje jako jedna część o nazwie hydrauliczne łożysko wyciskowe. Podczas wymiany sprzęgła zaleca się również wymianę hydraulicznego łożyska wyciskowego.
Podstawą takiego zalecenia jest to, że zużycie sprzęgła uprawdopodobnia również zużycie hydraulicznego łożyska wyciskowego. Sama wymiana sprzęgła jest operacją dosyć kosztowną ze względu na pracochłonność i pozorna oszczędność w postaci ominięcia jednoczesnej wymiany hydraulicznego łożyska wyciskowego może skończyć się koniecznością jego rychłej wymiany z poniesieniem całości kosztów robocizny jeszcze raz.

Do światowych liderów w produkcji sprzęgieł należą z pewnościa firmy Sachs i Luk. Sprzęgła Sachs są niezwykle cenione przez fachowców z branży motoryzacyjnej. Również sprzęgła LUK mają swoich zwolenników. Oprócz tych dwóch marek, można spotkać sprzęgła Valeo, sprzęgła Quinton, sprzęgła Exedy,

sprzęgło Sachs sprzęgło LUK
sprzęgło Kager sprzęglo Valeo
sprzęgło Exide sprzęgło Aisin
sprzęgło Mecarm sprzęgło KM Germany
sprzęgło Maxgear sprzęgło Quinton

informacje dodatkowe: