Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » DFO0201 daco

Filtr oleju DFO0201 DACO

DFO0201 Filtr oleju DACO
12.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO0201

dostawca:

DACO

Wysokość [mm] 120
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 79
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62,5
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
nr EAN 4260646552677

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO0201 DACO

Filtr oleju DFO0201 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

Numery OE Filtr oleju DFO0201 producenta DACO

JAGUAR

02C2D56297, XR817215, XR823395, XR83332, XR858593, XR8E6714AB

numery OEM:
JAGUAR      02C2D56297
JAGUAR      XR 817215
JAGUAR      XR 823395
JAGUAR      XR 83332
JAGUAR      XR 858593
JAGUAR      XR 8E6714 AB
VAG      034 115 561 A
VAG      06A 115 561
VAG      06A 115 561 B
VAG      06A 115 561 E
VAG      078 115 561 K
VAG      1JM 115 561 BZ
LAND ROVER      4454116
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO0201 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO0201 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.